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1 - 6 von 17.498 Bewertungen
Bewertet am 28. Mai 2019

Zimmer:

Ich bin mit 3 Freunden geflogen, leider wusste das das Personal wohl nicht, weil wir uns Sachen wie zusätzliche Decken oder Handtücher erfragen mussten. Manchmal gab es auch einfach mal wieder nur 3 Handtücher oder 2 Decken. Das Zimmer war bis auf die Dusche in Ordnung, diese könnte im Bodenbereich neuverfugt werden, wirkte sehr keimig dadurch.

Essen:

Das Essen war gut, die Küche ist sehr bemüht alles nachzukochen. Die Auswahl war groß und jeden Tag gab es ein anderes Motto, einige Standard sachen (z.B. mittags Burger) gab es aber immer. Durch die Vielzahl der Speisesäle und Restaurants gab es auch immer ausreichend Plätze. Wenn man eine Reservierung in einem Restaurant haben möchte sollte man sich an einen Concierge wenden, am besten an Armando. Der freut sich immer über Deutsche, ist wirklich äußerst nett und er will kein Trinkgeld.

Freizeit:

Fangen wir mit den Sport an. Die Sportaktivitäten werden von Miguel geleitet, er ist unglaublich nett und hat einen trockenen Humor. Wir waren jeden Tag bei Ihm Bogenschießen und Luftgewehr schießen, er gab uns tolle Tipps in welche Orte man Fahren sollte, es hat uns einfach viel Spaß gemacht mit ihm zu Quatschen .
Ausflüge kann man natürlich auch machen, mein persöhnlicher Tipp ist Coba. Dort kann man sich ein Fahrrad leihen, sich alles in Ruhe angucken und die Pyramide hochklettern. Weniger empfehlenswert war Tulum, dort muss man nicht mit nicht unbedingt mit der Reisegruppe hinfahren. Da lohnt es sich eher mit dem Bus der Coperativa für ca. 2€ pro Fahrt hinzufahren und die Eintrittskarte, etwa 4€, selber zu holen und sich alles anzugucken.
Das Abendprogramm des Resort wechselt jeden Abend.

Pool:

Der Pool ist bis etwa 10:30 eine Abkühlung, danach ist er einfach warm.

Bar:

Am liebsten waren meine Freunde und ich an der Bar im Pool in der Mitte der Anlage. Oskar mixt einen auch gerne Drinks die nicht auf der Karte stehen.
An der Bar an der Lobby kriegt man auch gerne mal den falschen Schnaps, wenn man die Barkeeperin darauf aufmerksam macht guckt die nur auf das Armband ob man Clubmitglied ist und zuckt dann mit den schultern.

Fazit:

Alles in allen würde ich bei dem Preis 4,5 Sterne geben. Wer mit der Familie Urlaubt macht ist dort ganz gut aufgehoben, wer einfach nur Party will sollte sich was anderes suchen. Für kinderlose Paare ist es ebenfalls gut geeignet.

Aufenthaltsdatum: Mai 2019
  • Reiseart: mit Freunden
    • Schlafqualität
    • Zimmer
    • Service
Danke, Pakasnarnia!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
GrandSirenisRM, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 29. Mai 2019
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Dear Pakasnarnia,

First of all, receive this cordial greeting from the entire Grand Sirenis Team. thank you for your wonderful review of your recent experiences at the Grand Sirenis Riviera Maya. I do believe that customer feedback is the most valuable source of information and your suggestions have been carefully read by me and transferred to each department responsible.

We really appreciate that you took time of your day to make us this review. For us, it is so value the importance that our guests put in the reviews; means you are committed in the same way that we are, pursuing the same objective: the satisfaction from our guests.

It has been of my pleasure to read your review. You have given a complete and punctual mention of every aspect of the hotel.

Let me give you the thanks for point out every aspect about the areas that offer a service.

We have a uniform line in the quality of food presented in the A la Carte Restaurants and the buffets.

Allow me to reiterate our eternal gratitude for the time dedicated to this review and for the time you will spend reading the feedback. It will be a pleasure to welcome you back at Grand Sirenis Riviera Maya or any Sirenis resort. We are going to send your good comments to every employee mencioned in your review: Armando and Miguel. All the partners are going to be very grateful to read that the guests valued their daily big effort.

Finally, let me give the thanks again for your amazing review and we hope to see you again very soon.

Kind Regards,

Mónica Garcia

Assistant Manager

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Bewertet am 26. April 2019 über Mobile-Apps

Eine echt super traumhafte Anlage! Das Grand sirenis ist eine schöne gepflegte Anlage die wirklich zum zeitverbringen in der Anlage einläd! Ob poolbereiche mit lazy river, diverse restaurants alles sauber und gepflegt. Ein paar einheimische Tiere lassen sich beobachten- ohne aufdringlich zu sein...
Leider schließt Dir Poolbar etwas früh und der Strand könnte einen Hauch schöner sein. Aber Personal, essen, Angebote sind top!! Jederzeit sofort wieder

Aufenthaltsdatum: April 2019
Reiseart: allein
Danke, 249janinem!
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GrandSirenisRM, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 26. April 2019
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Dear 249janinem,

First of all, we are so grateful that you took your time to write us this opinion. For Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa our job finish until our guests make us a feedback like you did. We are very thankful to you that you decided to choose our Resort. We really appreciate your detailed feedback, which helped us identify specifically the areas of opportunity encountered during your stay.

For us, our principal mission is that all our guests have the most amazing experience.

We really hope see you again here with us to have another amazing vacation.

Kind regards,

Monica Garcia

Assistant Manager

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Bewertet am 7. April 2019

Nach dem 3. Aufenthalt in 16 Monaten,jeweils 19 Tage,teilweise ernüchtert.
Für ein 5 Sterne- Hotel keine Kleiderordnung im Speisesaal.Die Gäste erscheinen in unmöglicher ,teils abstoßender Aufmachung.Das immer toll aufgebaute Buffet ist oft nach wenigen Minuten einem Schlachtfeld ähnlich.Viele Kinder greifen mit den Händn in die Auslagen,deren Eltern mit dem Smartphone oder iPad am Tisch beschäftigt sind.

Zimmertipp: Haus 27-29 zur Meerseite
Aufenthaltsdatum: März 2019
  • Reiseart: als Paar
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Sauberkeit
    • Service
Danke, Hennes42!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
GrandSirenisRM, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 7. April 2019
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Dear Hennes42,

First of all, we are so grateful that you took your time to write us this opinion.

We are very thankful to you that you decided to choose our Resort. We really appreciate your detailed feedback, which helped us identify specifically the areas of opportunity encountered during your stay.

All your comments and suggestions will be taken in consideration and I will pass the information to the corresponding areas.

I am glad to read that in general you had a great experience with us. I hope it is not the last time we see you at the resort, and with great joy we are waiting for you very soon.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manager

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Bewertet am 6. November 2018 über Mobile-Apps

Wir waren als Familie in diesem Hotel und haben ( abgesehen vom Preis fürs WLAN ) nichts zu beanstanden. Sehr schöne Anlage, alles gepflegt, alles sehr freundlich und hilfsbereit, sehr gutes Essen, schöner Strand. Wir waren sehr zufrieden und behalten diesen Urlaub in schöner Erinnerung

Aufenthaltsdatum: Oktober 2018
Reiseart: mit der Familie
3  Danke, M_A_L_L_B_R!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Grandrivieramaya, Asistente de Dirección von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 7. November 2018
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Dear MaBrunn,

First of all, I would like to thank you for taking a moment of your time to share your previous experience about your recent vacation.

I do appreciate hearing from our customers, as their comments are vital for us to continue improving our services. It is thanks to communications of this nature that you can give us an opportunity to target areas of concern.

Thank you very much for the positive comments about the facilities of the hotel, the quality of the food and beverage served in the buffets and restaurants, and the most important mention the good service from our staff. Of course, we are going to send your good opinion to Joel, from the concierge team.

Again, thank you very much for the time and for let us being your choice for having an amazing experience in the company of your loved ones and hopefully, in your next vacations, we can be your choice again.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manage

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet am 25. Oktober 2018

Ich hatte einen Aufenthalt für 14 Tage gebucht. Beim Check-In wurde mir Wlan für 1250 MXN Pesos angeboten. Die Dame versicherte mir, dass der Preis für 2 Personen für 2 Wochen gilt. Beim Check-Out wurde ich eines besseren belehrt. Ich musste 123€ zahlen für dieses W-lan, das nicht mal funktionierte. Das ist eine Sauerei ! Trotz Aussage der Angestellten kam ich um die Bezahlung nicht herum. Außerdem trage ich zur Zeit eine Orthese. Daher hatte ich den Shuttleservice bevorzugt. Es wurde mir angeboten, immer mit dem Shuttle zu fahren. Leider waren fast alle Shuttle für VIP, SPA oder Hochzeit bestimmt. Daher konnte ich immer laufen. Einmal wurde ein Shuttle zum Delphinarium bestellt, dies sollte um 10:40 kommen. Ich habe bis 11:20 gewartet. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, dass dieses nicht kommt.
Der Pool war immer dreckig und wurde auch nicht richtig gereinigt. Dadurch hat meine Freundin eine Entzündung im Ohr bekommen, Mittel- und Innenohr ist betroffen. Der Arzt in Deutschland sagte, dass es zu 100% von Bakterien im Pool kommt.
Auch der Strand im Hotel war alles andere als schön. Es war sehr steinig, alles voller Seegras und den ganzen Tag Lärm durch Bauarbeiten und Räumungsarbeiten mit einem BOBCAT am Strand.
Auch in der Anlage war viel Lärm wegen Bauarbeiten.
Dies war definitiv mein einziger und Letzter Besuch in diesem Hotel.

In der Dom. Rep, Kuba, Jamaika oder anderen karibischen Inseln/Länder habe ich noch nie so etwas erlebt. Dort war immer alles gut.

Zimmertipp: es gibt viele Bauarbeiten, daher vorher Anfragen nach einem Zimmer ohne Baulärm
Aufenthaltsdatum: Oktober 2018
  • Reiseart: als Paar
    • Zimmer
    • Sauberkeit
    • Service
2  Danke, lenzsteven!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Grandrivieramaya, Asistente de Dirección von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 28. Oktober 2018
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Dear Mr. lenzsteven,

I hope this e-mail finds you well. Also I would like to ask you to please accept my sincere apologies for the delay in sending you this answer. According to your email you will find below my comments about our mutual client stay.

First of all, I would like to thank them for taking the time to write this letter as all their feedback is very important to us in order to evaluate and improve our services. I want to express that we are always disappointed when clients have been inconvenienced by our services, or when they are not pleased with them.

I will not go point by point, as the vast majority of them were not reported at the time and now it is impossible for me to determine whether there were mistakes from our part or not. I will review generally some of these issues instead:

Food safety & processing methods: all the food cooked and served in the Resort follows a detailed HACCP program, which is constantly supervised. The hotel is audited by internal, outsourced specialized independent third-parties (Cristal- checksafetyfirst) and National Sanitary Authorities and in all cases, our results are above requirements. Making special mention about cooking terms/raw food, I would like to inform you that apart from all other options, our buffets count with a show cooking section where orders are cooked in front of the guest too their taste.

Food temperature: all hot food displayed is kept over 65ºC as per HACCP standards. In addition, we have microwaves available for our guests in case they would prefer a higher temperature.

Food identification/labelling: all food is identified per section (international, Mexican, vegetarian, children friendly...) and individually labelled in a minimum of three languages.

Rooms equipment & linen: it is true that sometimes, due to the life cycle of the linens, we can have some of them that eroded. We check rooms on a daily basis but we are always subject to human mistakes. As soon as we detect them, we put them out of service and replace them. I want to thank Mr. Lawera for the information provided as our guests help us to detect and prevent these situations and make our way easier to reach our goal of 100% satisfaction. I am sad that the linens were not up to our standard at this time and under Mr. Lawera’s expectations. Therefore, I want to sincerely apologize for the inconveniences they had. In fact, as per our records, this is the only issue that was reported by the guests and the Front Desk Manager attended it personally going to their room to check and arranging it with housekeeping.

Minibar replenishment: in relation to their complaint about additional water bottles, I must say that what the hotel offers is subject to our standard, as it is the only way to have a control over it and guarantee that all guests are treated equally. As per the package they purchased, minibar is replenished once daily after 4pm and additional items are subject to an extra charge.

Drinks: our drinks are served up to our standards; however, and specially being an all-inclusive operation, our barmen are happy to prepare any drink to the guest taste.

Pools timetable: pools are closed at 7pm coinciding with the nightfall and swimming is not permitted due to its daily cleaning and chemical process.

To conclude, I want to express that despite the explanations I have given, with the only intention of clarifying what we offer and how we operate, I understand that Mr. Lawera and his family did not enjoy the time they spent with us. Thus, since their holidays are very important to us, I would like to offer them on behalf of Sirenis Hotels & Resorts, a complimentary Ocean View upgrade for their entire next stay. In addition they would acquire the Sirenis VIP member status and as a consequence, all the privileges that it encloses.

I really hope they will give us a second chance to not only meet but exceed their expectations.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manager

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