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4 - 9 von 17.375 Bewertungen
Bewertet am 6. November 2018 über Mobile-Apps

Wir waren als Familie in diesem Hotel und haben ( abgesehen vom Preis fürs WLAN ) nichts zu beanstanden. Sehr schöne Anlage, alles gepflegt, alles sehr freundlich und hilfsbereit, sehr gutes Essen, schöner Strand. Wir waren sehr zufrieden und behalten diesen Urlaub in schöner Erinnerung

Aufenthaltsdatum: Oktober 2018
Reiseart: mit der Familie
3  Danke, M_A_L_L_B_R!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Grandrivieramaya, Asistente de Dirección von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 7. November 2018
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Dear MaBrunn,

First of all, I would like to thank you for taking a moment of your time to share your previous experience about your recent vacation.

I do appreciate hearing from our customers, as their comments are vital for us to continue improving our services. It is thanks to communications of this nature that you can give us an opportunity to target areas of concern.

Thank you very much for the positive comments about the facilities of the hotel, the quality of the food and beverage served in the buffets and restaurants, and the most important mention the good service from our staff. Of course, we are going to send your good opinion to Joel, from the concierge team.

Again, thank you very much for the time and for let us being your choice for having an amazing experience in the company of your loved ones and hopefully, in your next vacations, we can be your choice again.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manage

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet am 25. Oktober 2018

Ich hatte einen Aufenthalt für 14 Tage gebucht. Beim Check-In wurde mir Wlan für 1250 MXN Pesos angeboten. Die Dame versicherte mir, dass der Preis für 2 Personen für 2 Wochen gilt. Beim Check-Out wurde ich eines besseren belehrt. Ich musste 123€ zahlen für dieses W-lan, das nicht mal funktionierte. Das ist eine Sauerei ! Trotz Aussage der Angestellten kam ich um die Bezahlung nicht herum. Außerdem trage ich zur Zeit eine Orthese. Daher hatte ich den Shuttleservice bevorzugt. Es wurde mir angeboten, immer mit dem Shuttle zu fahren. Leider waren fast alle Shuttle für VIP, SPA oder Hochzeit bestimmt. Daher konnte ich immer laufen. Einmal wurde ein Shuttle zum Delphinarium bestellt, dies sollte um 10:40 kommen. Ich habe bis 11:20 gewartet. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, dass dieses nicht kommt.
Der Pool war immer dreckig und wurde auch nicht richtig gereinigt. Dadurch hat meine Freundin eine Entzündung im Ohr bekommen, Mittel- und Innenohr ist betroffen. Der Arzt in Deutschland sagte, dass es zu 100% von Bakterien im Pool kommt.
Auch der Strand im Hotel war alles andere als schön. Es war sehr steinig, alles voller Seegras und den ganzen Tag Lärm durch Bauarbeiten und Räumungsarbeiten mit einem BOBCAT am Strand.
Auch in der Anlage war viel Lärm wegen Bauarbeiten.
Dies war definitiv mein einziger und Letzter Besuch in diesem Hotel.

In der Dom. Rep, Kuba, Jamaika oder anderen karibischen Inseln/Länder habe ich noch nie so etwas erlebt. Dort war immer alles gut.

Zimmertipp: es gibt viele Bauarbeiten, daher vorher Anfragen nach einem Zimmer ohne Baulärm
Aufenthaltsdatum: Oktober 2018
  • Reiseart: als Paar
    • Zimmer
    • Sauberkeit
    • Service
2  Danke, lenzsteven!
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Grandrivieramaya, Asistente de Dirección von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 28. Oktober 2018
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Dear Mr. lenzsteven,

I hope this e-mail finds you well. Also I would like to ask you to please accept my sincere apologies for the delay in sending you this answer. According to your email you will find below my comments about our mutual client stay.

First of all, I would like to thank them for taking the time to write this letter as all their feedback is very important to us in order to evaluate and improve our services. I want to express that we are always disappointed when clients have been inconvenienced by our services, or when they are not pleased with them.

I will not go point by point, as the vast majority of them were not reported at the time and now it is impossible for me to determine whether there were mistakes from our part or not. I will review generally some of these issues instead:

Food safety & processing methods: all the food cooked and served in the Resort follows a detailed HACCP program, which is constantly supervised. The hotel is audited by internal, outsourced specialized independent third-parties (Cristal- checksafetyfirst) and National Sanitary Authorities and in all cases, our results are above requirements. Making special mention about cooking terms/raw food, I would like to inform you that apart from all other options, our buffets count with a show cooking section where orders are cooked in front of the guest too their taste.

Food temperature: all hot food displayed is kept over 65ºC as per HACCP standards. In addition, we have microwaves available for our guests in case they would prefer a higher temperature.

Food identification/labelling: all food is identified per section (international, Mexican, vegetarian, children friendly...) and individually labelled in a minimum of three languages.

Rooms equipment & linen: it is true that sometimes, due to the life cycle of the linens, we can have some of them that eroded. We check rooms on a daily basis but we are always subject to human mistakes. As soon as we detect them, we put them out of service and replace them. I want to thank Mr. Lawera for the information provided as our guests help us to detect and prevent these situations and make our way easier to reach our goal of 100% satisfaction. I am sad that the linens were not up to our standard at this time and under Mr. Lawera’s expectations. Therefore, I want to sincerely apologize for the inconveniences they had. In fact, as per our records, this is the only issue that was reported by the guests and the Front Desk Manager attended it personally going to their room to check and arranging it with housekeeping.

Minibar replenishment: in relation to their complaint about additional water bottles, I must say that what the hotel offers is subject to our standard, as it is the only way to have a control over it and guarantee that all guests are treated equally. As per the package they purchased, minibar is replenished once daily after 4pm and additional items are subject to an extra charge.

Drinks: our drinks are served up to our standards; however, and specially being an all-inclusive operation, our barmen are happy to prepare any drink to the guest taste.

Pools timetable: pools are closed at 7pm coinciding with the nightfall and swimming is not permitted due to its daily cleaning and chemical process.

To conclude, I want to express that despite the explanations I have given, with the only intention of clarifying what we offer and how we operate, I understand that Mr. Lawera and his family did not enjoy the time they spent with us. Thus, since their holidays are very important to us, I would like to offer them on behalf of Sirenis Hotels & Resorts, a complimentary Ocean View upgrade for their entire next stay. In addition they would acquire the Sirenis VIP member status and as a consequence, all the privileges that it encloses.

I really hope they will give us a second chance to not only meet but exceed their expectations.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manager

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Bewertet am 22. Oktober 2018

Die riesige Hotelanlage wäre grundsätzlich ganz schön. Die Zimmer sind schon etwas in die Jahre gekommen, aber es war sehr sauber. Das essen war in Anbetracht der Mengen in denen gekocht werden muss, wirklich gut, allerdings war es im Speißesaal immer sehr sehr laut. Die al la carte Restaurants waren alle absolut in Ordnung. Was uns gestört hat waren die betrunken lauten Gäste die gegen Nachmittag immer mehr wurden. Der Pool bzw. alles rund um die Poolbar ist dann voll von Menschen die die All Inklusiv Getränke ausnutzen möchten. Plastikbecher im Pool, Zigarettenstummel, ect. da war alles dabei. Wobei ich hier erwähnen möchte dass das Personal stehts bemüht war, leere Becher wegzuräumen. Das Problem ist hier also eher das Publikum als das Personal. Wir haben uns mit 2 kleinen Kindern hier nicht sehr wohl gefühlt und würden nicht wieder kommen.

Aufenthaltsdatum: November 2017
Reiseart: mit der Familie
1  Danke, Explore616451!
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Grandrivieramaya, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 23. Oktober 2018
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Dear Explore616451,

In named of Grand Sirenis, I want to give you the thanks for took the time to give us this review. For us, the opinion of our guests is so important, in this form, we can identify the areas that need more attention to improve them.

Receive my sincere apologies for the bad impression left by some situations that occurred with other guests such as the carelessness of leaving garbage and glasses by the pools, and the music at full volume. For us, the main objective is to get the total satisfaction from our guests and cover all their expectations about the hotel. I really want to apologize with you and your family for this situation and in the least, we pretend that it takes for you a bad impression of the resort, the objective is to attract clients who look for a few days of rest always at the hand of their families; always trying to generate moments of joy and rest next to their families.

Finally, I hope that the good moments can be stronger than the bad moments and let us be your place of joy and good times for future vacations.

I hope to see you again very soon in the company of your family.

Kind Regards,

Monica Garcia
Assistant Manager

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Bewertet am 14. Oktober 2018 über Mobile-Apps

Sind mit der Familie angereist und wurden Herzlich willkommen.
Haben das Upgrade Zimmer bekommen und waren begeistert von zimmer und Ansicht aufs Meer.
Der Kostenloser Room Service ist erstklassig.
Die Pool Restaurant sind Top für n schnellen Snack.
Das Main Restaurant ist nur zu empfehlen und die speisen sind absulut Qualitativ hochwertig.
Toll sind auch die Themen Restaurant mit perfekten Service.
Gern ist man bereit ein extra Trinkgeld mit lächeln zu zahlen.
Die Touren sind einfach vom Hotel zu buchen.
Das Delfine Abenteuer in der Anlage ist ein muss.Dabei ein Dank an den tolle Fotoservice.
Rundum waren wir sehr zufrieden mit einfach allem- Service -Freundlichkeit und Sauberkeit.

Danke an das komplette Team

Aufenthaltsdatum: August 2018
Reiseart: mit der Familie
Danke, kaipeter2018!
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Grandrivieramaya, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 15. Oktober 2018
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Hello Kai Peter S,


Thank you for such wonderful comments regarding your recent stay at our Grand Sirenis Riviera Maya.

We are glad that you liked the service and our facilities.

We would be more than happy to welcome you back for a second holiday in our resort.

Kind regards.

Denia Cedano
Assistant Manager

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Bewertet am 15. September 2018 über Mobile-Apps

Waren einen Monat in diesem Hotel und haben keinerlei Beschwerden. Absolut empfehlenswert. Sehr viel Grün mit vielen Tieren. Man fühlt sich wie im Dschungel. Kostenloser Parkplatz und nicht weit zum Turtle Beach. Essen, Personal und alles top.

Aufenthaltsdatum: November 2017
Reiseart: als Paar
Danke, Vitali S!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Grandmayanbeach, Assistant Manager von Grand Sirenis Riviera Maya Resort, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 15. September 2018
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Hello Vitali S.

Thank you for taking the time to write your feedback regarding your stay at the Grand Sirenis Riviera Maya.

I am also glad you had a great time making use of most of our services and facilities, especially our grounds, the wildlife, the food, the staff kindness and all of the amenities that we offer.

Thank you also for recommending our property. I am looking forward to have the pleasure of welcome you back to our resort in the near future.

Kind Regards
Esaú Navarrete
Assistant Manager

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