Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Für uns seit Jahren der beste Beginn eines jeden ...”
Warten Sie mit Ihrer Buchung nicht zu lange, denn für dieses Objekt gilt: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Sichern Sie sich Ihre Daten, bevor Ihnen jemand anders zuvorkommt.
Verfügbarkeit prüfen
Buchung anfragen
Anfragen
Dieses Objekt ist an den ausgewählten Daten nicht verfügbar.
Nicht aufgeben! Senden Sie Anfragen zu verfügbaren ähnlichen Unterkünften. -
Alle verfügbaren Unterkünfte anzeigen
Übersicht
Villa -
6 Schlafzimmer, 5 Bäder, 12 Schlafmöglichkeiten
Constantia, Westkap

Bewertungen von Reisenden

Sehr gut - anhand von 22 Bewertungen
Bewertung schreiben

Bewertungen von Reisenden

Datum | Bewertung
  • Deutsch zuerst
  • Englisch zuerst
  • Französisch zuerst
  • Beliebig
  • Alle aktuellen auf Deutsch
Deutsch zuerst
Deutsch zuerst
Englisch zuerst
Französisch zuerst
Beliebig
Alle aktuellen auf Deutsch
Deutsch zuerst
SvenMerse ...
Merseburg
Beitragender der Stufe 5
93 Bewertungen
23 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 "Hilfreich"-
Wertungen
“Für uns seit Jahren der beste Beginn eines jeden Südfrikaurlaubes!”
Bewertet am 6. November 2017 für einen Aufenthalt im Oktober 2017

Wenn man nach über 11 Stunden Flug schon weiß, was einen erwartet, sind die Reisestrapazen schnell vergessen. Athol und sein Team bieten uns nun schon seit vielen Jahren diese wunderbare Konstante mit dieser ebenso schönen und so praktisch gelegenen Unterkunft, die keine Wünsche offen lässt. Und gibt es mal kleinere Probleme, ist Athol vor Ort, was wir immer sehr zu schätzen wissen. Er und das Team kümmern sich tagtäglich liebevoll um die Gäste und das Haus. Wir kommen 2018 gern wieder!

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Management-Antwort
7. Nov 2017
Thank you for the review it is always a pleasure to continue to maintain the High standard for our regular guests that come a few times a year to leBonheur a Place they Call "Home from Home". We offer a beautiful 6 bedroom Villa & Guest Suite to all our guests that is 5 Star & is continually maintained & upgraded to keep our guests happy.
This review speaks for itself but this year we have done further upgrades by installing 36 Solar Electric panels with Dual 10 KW inverters almost getting us off the grid with battery back up to ensure our guests will have electricity when the Grid goes down when is seldom but it also enables us to run our Solar Heated Pool Pump & Solar Heated Jacuzzi pump during the day ensuring warm water for our large salt secluded pool & Jacuzzi.
With our 3 enclosed Patios is great for entertaining Summer & Winter with our state of the Art Glass Sliding panels where our guests relax after a long day & still feel they are in Nature surrounded by a manicured Garden with an Abundance of Bird life & a Top Sundowner Deck which has amasing views of the Backdrop of Table Mountain & the surrounding Constantia Valley with its Top Class wine farms & Restaurants & close to Constantia Shopping centre for all your daily needs & just generally centrally situated to most of all the Tourist attractions & beaches in & around Cape Town.Well spread out Villa that you can host large or small groups not feeling you on top of one another & LeBonheur Means "The Happiness" come & joins us for one of your special Vacations in Cape Town where our staff will spoil you & assist you with all your daily needs. Thank you to all our regular guests part of the " LeBonheur Family "
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
hirschwe
London, Vereinigtes Königreich
2 Bewertungen
Bewertet am 1. Januar 2017 für einen Aufenthalt im Dezember 2016
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
11. Jan 2017
Thank you for taking the time to review our property. We truly value and appreciate our customers and sincerely apologise we did not meet your expectations on this occasion.

Our LeBonheur website has a full and comprehensive description of all the properties within the grounds, I am sorry you found the description to be misleading, we pride ourselves on LeBonheur being a little piece of paradise, where great care and attention is given to meeting all our guests needs, alongside our awareness to the environment with the solar heated pool and Jacuzzi.

We take great pride in ensuring that either myself or a member of our team remain on site 24\7 to assist in making our guests stay as fulfilling and hassle free as possible, hence the prompt removal, following your request of Jacko, our much loved African grey parrot, who loves nothing more than to greet and entertain his new friends on a daily basis.

Thank you for your kind comments regarding our staff.

LeBonheur takes great pride in hopefully trying to mix African authenticity with a modern twist, whilst maintaining our constant upgrade programme. It is our only wish to share our passion for our destination with our guests and want you to leave feeling refreshed and happy.

With a bad review of 3 Stars or less, we strive to improve on all the issues raised to continually keep LeBonheur a 5 Star Villa and Guest Suite as advertised and can be clearly seen by the quality and standard of the pictures on our website. What you see is what you get.

If you go back on TripAdvisor you will see that from 8 April 2013 we have received only 3 reviews with 2-3 Stars or less BUT over the same period from 18 April 2013 to date, we have receive NO LESS than 16 positive 4 and 5 Star reviews. This has told us that you can’t please everyone.

We strive to upgrade LeBonheur annually. In 2016 we completely upgraded the Villa and Guest Suite and our 3 Cottages completely from top to bottom.

I will not go into the facts about the guests who have put in the 3 lower than normal reviews, but all of them have a similar history or type of guest. Some people you can never please.

In the 12 years that we have run LeBonheur Villa and Guest Suite, we maintain and always please our guests, which results in 65% of our guests returning annually, or at least every second year.

I also urge you to look at the reviews on HomeAway.co.uk and HowAway.com. You will see that we have had several more resent reviews from our guests that have rated us with a 5 Star.

Yes, there are 3 Cottages on the estate, all with their own entrances and are private from the Main Villa.

The solar heated large swimming pool which is 6 x 11 meters, is shared with the Cottages as well as the solar heated Jacuzzi which is also shared with the Main Villa. This is the case with most large Guest Houses and definitely Hotels.

On the last guest’s stay of 13 days, there was only a 2 half day overlap with the pool. I did advise the guests that this may happen but that most of our guests tour Cape Town daily did not use the pool area as they were out touring Cape Town. 80% of the guests in the Cottages do not use the pool or Jacuzzi facilities. We also advertise the Jacuzzi as a solar heated Jacuzzi and pool and during the 13 night stay there were 2 days of cooler weather, but on the other days the temperature was above 38C. We cannot police the Jacuzzi to make sure that the cover is put back after use correctly. On this occasion we found that it had not been put back correctly resulting in temperature loss.

Thank you for your input, we will now put up an instruction advising on the correct use of the Jacuzzi including hygienic use.

As mentioned, the 3 Cottages have their own entrances and only one patio is shared by the Cottages as the Main Villa has 3 private patios and 3 private bars, one inside and the other on the one private outside patio. The Cottages each have their own Patios and Barbeque. They are allocated their own parking bays and there never is a problem with parking or the use of the solar heated pool and Jacuzzi.

Each Cottage and the Main Villa have notices advising that we are totally Green Friendly, conserving water and electricity with solar heated geysers, LED lighting as well as auto lighting to make it user friendly and secure to all our guests.

LeBonheur has never been advertised as a Private Villa, yes, the patios clearly marked for the Villa and Guest Suite and the Private Cottages each having their own private patio.

Our Intercom system at the main secure automatic gate entrance is clearly marked with the Main Villa and Guest Suite and each Cottage has it’s own intercom system.

As the owner of the property who stays on the premises in my own private 2 bedroomed apartment, I can’t police the ringing of the intercom of which, 95% of the ringing of the intercom was for the guests in the Main Villa. Yes, my staff and myself do check on the property to make sure it is at 100% most of the time only offering information on the weather and places of interest to visit depending on the weather on that particular day.

My Staff are well trained and always strive to do their best to make our guests feel comfortable and a truly relaxing South African holiday.

With regards to our African Grey Parrot Jacko who is a hit and very popular with our guests in the Main Villa. Most of our guest’s comments in the Guestbook are to thank us for a wonderful stay and they always comment, “Thank you Jacko we will miss you, see you next year”.

In the 14 years that LeBonheur has been running, we have had to remove Jacko only twice. I guess all our guests are different and we obliged and removed Jacko immediately. We moved him down to my apartment but had some of the guests in the Cottages saying that they would love to take Jacko with them.

Not everyone is a pet lover and we understand guest’s different needs.

We have tried to cover all the comments and have responded in the best and correct way. We will further strive to improve the standard as LeBonheur for all our guests.

Thank you to our 65-70% guests who return to LeBonheur for the special holidays and for becoming part of the LeBonheur extended family.

Wishing you all the very best for the future.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Alexonatr ...
San Francisco, Kalifornien
Beitragender der Stufe 1
3 Bewertungen
Bewertet am 23. Mai 2016 für einen Aufenthalt im April 2016
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Konnte die Buchung der Unterkunft problemlos durchgeführt werden? Wie hilfreich war die Wegbeschreibung zur Unterkunft?
Verliefen Schlüsselübergabe/Zugang zur Unterkunft problemlos? Gesamtzustand der Unterkunft
Betten und Matratzen Küche und Geräte
Sauberkeit des Badezimmers Andere Ausstattungs- & Serviceleistungen
Service
Gefiel mir am besten: Athol's will to make the stay a great experience
Gefiel mir am wenigsten: Pool and hot tub not hot enough because of a recent storm
Reisegruppe: Large Group
Ihre Altersstufe 35-49
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Empfohlen für:
Trips mit Freunden Senioren
Familien mit kleinen Kindern Große Gruppen
  • War die Unterkunft so, wie sie beworben wurde?
  • Würden Sie den Standort der Unterkunft empfehlen?
  • War das Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung?
  • Hatte die Unterkunft W-LAN bzw. Internetanschluss?
  • Wurde Ihnen Ihre Kaution rechtzeitig zurückerstattet?
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
24. Mai 2016
Thank you for your positive review. It is always rewarding to here from our guests that they enjoyed LeBonheur. We work hard as a team at LeBonheur to offer great service advice on what to do depending on the weather giving them daily weather reports. Our maintenance team work 5 days a week painting revamping & fixing anything that breaks so we keep LeBonheur in tip top shape ready for our next lot of guests. We have about 50% of our business are guests returning annually or every second year which in itself says we are doing something right. We really appreciate positve critisism & encourgage our guests to give positive & negative feedback while they are still here so we can get onto it & improve our already 5 Star establishment to even greater heights. I have to thank my team for all their hard work & endless effort for the excellent service they offer our guests. Hope to see you all back at LeBonheur which in French means 'The Happiness " Yes we do get the odd guest that is not happy but when you work with the public continually we get to know our customers are we know which one's doesn't matter how much we do we will not please them but if they give me a small list of a short snag sheet i thank them & get it fixed or replaced immediately so we also need that type of guest. We are lucky to have Lebonheur in one of the Top Tourist destinations so yes we are all very happy with all our posiive results. Come & spend your next Holiday at LeBonheur and get spoilt YOU DESERVE IT. Thank You.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Stephen W
isle of man
Beitragender der Stufe 2
6 Bewertungen
5 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 11. April 2016 für einen Aufenthalt im März 2016
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Reisegruppe: Weiterer Familienkreis
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
13. Apr 2016
Hi Thank you for your positive Review which we always strive to achieve so we can give our future guests an Honest & true opinion of someone who has booked at LeBonheur that not only had a wonderful experience & stay but will also be returning next year,
LeBonheur is perfectly situated to most Tourist spots in & around Cape Town Airport to Beaches Waterfront Table Mountain Kirstenbosch Botanical gardens Boulders Penguin Beach in Simonstown on the way to Cape Point. Top restaurants & Shopping centres & is also in the heart of the Constantia Valley Wine Estates Golf Courses & 5 Star accommodation sleeps 12 Six Double Bedrooms with a Solar Heated Pool & Solar Heated Jacuzzi well protected from the winds making it a perfect Summer or Winter Choice.
We will continue to strive to improve on our service daily. It is always a pleasure to see our hard work of our who;e team at LeBonheur is not wasted but appreciated Hope to see you at LeBonheur on your next Special Vacation we will spoil YOU!
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
drewh1
Blackpool, Vereinigtes Königreich
Beitragender der Stufe 3
10 Bewertungen
3 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 19. Februar 2016 für einen Aufenthalt im Januar 2016
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Konnte die Buchung der Unterkunft problemlos durchgeführt werden? Wie hilfreich war die Wegbeschreibung zur Unterkunft?
Verliefen Schlüsselübergabe/Zugang zur Unterkunft problemlos? Gesamtzustand der Unterkunft
Betten und Matratzen Küche und Geräte
Sauberkeit des Badezimmers Andere Ausstattungs- & Serviceleistungen
Service
Gefiel mir am besten: excellent accommodation with friendly and welcoming owner and his team
Gefiel mir am wenigsten: having to leave
Reisegruppe: Weiterer Familienkreis
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Empfohlen für:
Trips mit Freunden Senioren
Familien mit kleinen Kindern Große Gruppen
  • War die Unterkunft so, wie sie beworben wurde?
  • Würden Sie den Standort der Unterkunft empfehlen?
  • War das Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung?
  • Hatte die Unterkunft W-LAN bzw. Internetanschluss?
  • Wurde Ihnen Ihre Kaution rechtzeitig zurückerstattet?
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
20. Feb 2016
Thank you for your positive review.
It is always rewarding to here from our guests that they enjoyed LeBonheur.
We work hard as a team at LeBonheur to offer great service advice on what to do depending on the weather giving them daily weather reports. Our maintainance team work 5 days a week painting revamping & fixing anything that breaks so we keep LeBonheur in tip top shape ready for our next lot of guests.
We have about 50% of our business are guests returning annually or every second year which in itself says we are doing something right.
We really appreciate positve critisism & encourgage our guests to give positive & negative feedback while they are still here so we can get onto it & improve our already 5 Star establishment to even greater heights.
I have to thank my team for all their hard work & endless effort for the excellent service they offer our guests.
Hope to see you all back at LeBonheur which in French means 'The Happiness " Yes we do get the odd guest that is not happy but when you work with the public continually we get to know our customers are we know which one's doesn't matter how much we do we will not please them but if they give me a small list of a short snag sheet i thank them & get it fixed or replaced immediately so we also need that type of guest.
We are lucky to have Lebonheur in one of the Top Tourist destinations so yes we are all very happy with all our posiive results.
Come & spend your next Holiday at LeBonheur and get spoilt YOU DESERVE IT Thank You
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
HenrydT
Woking, Vereinigtes Königreich
Beitragender der Stufe 3
10 Bewertungen
6 Hotelbewertungen
Bewertet am 29. Juli 2015 für einen Aufenthalt im Juni 2015
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Konnte die Buchung der Unterkunft problemlos durchgeführt werden? Wie hilfreich war die Wegbeschreibung zur Unterkunft?
Verliefen Schlüsselübergabe/Zugang zur Unterkunft problemlos? Gesamtzustand der Unterkunft
Betten und Matratzen Küche und Geräte
Sauberkeit des Badezimmers Andere Ausstattungs- & Serviceleistungen
Service
Gefiel mir am besten: Interior decorations, cleanliness and safety
Reisegruppe: Andere
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Empfohlen für:
Trips mit Freunden Senioren
Familien mit kleinen Kindern Große Gruppen
  • War die Unterkunft so, wie sie beworben wurde?
  • Würden Sie den Standort der Unterkunft empfehlen?
  • War das Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung?
  • Hatte die Unterkunft W-LAN bzw. Internetanschluss?
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
30. Jul 2015
LeBonheur Villa & Guest Suite 6 Double Bedrooms with Solar Heated Pool & Solar Heated Jacuzzi with 3 Covered Patios with New Stacking glass doors with magic views of the backdrop of Table Mountain with modern decor will spoil you on your next holiday with LeBonheur in the Unique Constantia Valley is well situated to most tourist spots including TaBle Mountain Waterfront Kirstenbosh Botanical Gardens with the New Boomslang ( tree top Walkway ) as well as most beaches including Boulders Beachwith the penguinsin Simostown & Cape Point.
We are situated 5 minutes drive from about 10 top Wine Farms a must to visit while in Cape Town. With the Large Wood Burning fireplace & sundrenched Patio's it makes it a perfect Winter or Summer Destination Home from Home feeling & with the lay out of the accommodation it is very well designed for smaller or larger groups so you don't get that feeling of being on top of yourselves. Close to top golf courses & Virgin Active Gym as well as Constantia Shopping centre & many Top Class Resturants. The Personal Attention offered by The Owner & staff offer plenty of good advice of places to view also giving you daily weather updates & just making you feel totally at home with many of our guests returning annually or whenever they can.Make LeBonheur your first choice for your next visit to Cape Town known as the Mother City
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Alanspenc ...
Deal, England, United Kingdom
2 Bewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 24. September 2014 für einen Aufenthalt im April 2014
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Language Weaver Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
1. Okt 2014
LeBonheur Upmarket Villa caters for large groups or smaller families with the 6 Bedroom Villa & Three Upmarket 2 Double Bedrooms & 2 Bathrooms each with LeBonheur able to accommodate 24 Guests at a time.
We go out of our way to spoil & make sure our guests have a holiday they will remember & like some of our Guests return annually or every second year each time they comment on the annual upgrades & improvements to LeBonheur.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Daten eingeben, um genauere Preise zu erhalten
2 Gäste
Erwachsene2
Kinder0
Bestätigen
Besitzen Sie eine Ferienwohnung? Zeigen Sie sie hier an.
Zusätzliches Einkommen
Vermieten Sie Ihre Ferienwohnung und bessern Sie Ihr Taschengeld auf. Sie müssen weder Vorabgebühren zahlen noch einen Vertrag unterzeichnen, sodass am Ende mehr für Sie bleibt.
Einfache Verwaltung
Überprüfen und bestätigen Sie Ihre Buchungen mit einem Klick und verfolgen Sie alle Schritte von der Anfrage bis zur Abreise – auch von unterwegs.
Eine vertrauenerweckende Seite
TripAdvisor bietet Millionen von Bewertungen sowie geschützte Online-Zahlungen, damit Reisende vertrauensvoll bei Ihnen buchen können.
Kostenlose Anzeige erstellen