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167 - 172 von 4.999 Bewertungen
Bewertet 22. April 2015

Hervorragendes Hotel für eher junge Besucher. Sehr modern, sehr stylisch, sehr freundlich. Tolle Dachterasse, schöner Poolbereich und stylisches Restaurant mit hervorragendem Frühstücksbuffet. Sicherlich eines der besten und angesagtesten Hotels in Bangkok. Phantastischer Service. Immer wieder gerne!!!

Zimmertipp: Insgesamt gibt es 4 verschiedene Einrichtungsstile zur Auswahl. Geschmacksache. In den obersten Etagen sind die Water Element Zimmer, die uns am besten gefallen.
  • Aufenthalt: April 2015, Reiseart: als Paar
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Sauberkeit
    • Service
Danke, Phlippus!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Yves M, General Manager von SO Sofitel Bangkok, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 24. April 2015
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Dear Khun Phlippus,

So wasdee krub from Sofitel So Bangkok!

Firstly, I would like to thank you for taking the time to review your recent stay with us.

You are right; Sofitel So brand is indeed the result of an alliance between Sofitel’s famous “art de vivre” and the signature of an internationally renowned designer from the worlds of art of fashion and in our case, Monsieur Christian Lacroix. Sofitel So Bangkok blend of French luxury and the best aspects of local Thai culture with style, and always offer new concepts and events for guests or non-guests.

Thank you for your kind words for our So Ambassadors’ service, I am more than happy that you had a memorable and delightful stay with us!

We hope to have the chance of welcoming you again soon!

So kind regards,

Yves Mudry
General Manager

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet 19. April 2015

Auf unserer Reise nach Thailand haben wir uns zum Schluss noch mal etwas Luxus gegönnt: Das Sofitel So mit Zimmern mit Zugang zur So Executive Lounge.

Selten haben wir so perfekten Service erlebt, wie in diesem Hotel. Allein der Checkin, der Begrüßungscocktail und das ganze drum herum waren toll!

Hier hat einfach alles gepasst: Die Zimmer, der Service, der Zugang zu Lounge, der Infinity Pool, die Rooftop Bar und ganz besonders das Früstücksbuffet!

Zimmertipp: Am besten die Eckzimmer mit Blick auf den Lumphini Park. Es gibt 5 Zonen entsprechend der Elemente, wir waren in Wood.
  • Aufenthalt: April 2015, Reiseart: mit Freunden
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Lage
    • Service
Danke, BeBu1993!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Yves M, General Manager von SO Sofitel Bangkok, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 20. April 2015
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Dear Khun BeBu1993,

So wasdee krub from Sofitel So Bangkok!

First of all, let me thank you for such a nice comment and for choosing Sofitel So during your short stay in Bangkok.

It is an immense pleasure to read that you had such a memorable and delightful experience with our So Ambassadors and that you fully enjoyed your Club Signature benefits. This haven of peace and luxury has been designed entirely by Monsieur Christian Lacroix, from the cushions to the paintings. I am also thrilled that you were amazed by our Red Oven restaurant as we aim to provide our valued guest a large choice of fresh and high-quality product from all around the world via impressive buffets and live-cooking stations.

We sincerely hope to have the chance of welcoming you back again very soon! Thank you again for your kind recommendation.

So kind regards,

Yves Mudry
General Manager

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet 12. April 2015

Wir hatten ein sehr schönes Zimmer, in den oberen Etagen, mit einem superben Ausblick auf den Park, und einen Zugang zum Club Floor, ein Klasse Hafen der Ruhe. Im ganzen Hotel ist die Dekoration Klasse und von gutem Geschmack (vielleicht ein wenig zu dunkel). Das gesamte Personal ist eines 5 Sterne Hotels würdig. Das Restaurant mit Buffet ist sehr ausgiebig mit sehr guten, noblen, französischen Produkten und einem Hauch französischen Geschmacks. Der Swimmingpool (und seine schöne Aussicht), ist groß, aber da es sehr viele Menschen gibt, hat man den Eindruck, dass es ihm an Größe fehlt, dies nur nebenbei. Ein Aufenthalt mit Charme in Bangkok !!

  • Aufenthalt: März 2015, Reiseart: als Paar
    • Zimmer
    • Sauberkeit
    • Service
Danke, lambert a!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Yves M, General Manager von SO Sofitel Bangkok, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 14. April 2015
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Dear Khun lambert a

Sook Sun Wun SOngKran or Happy Thai New Year from Sofitel So Bangkok!

First of all, let me thank you for such a remarkable comment after your recent visit at Sofitel So. It is always a real pleasure to receive such nice comment from our valued guests.

I am delighted that you truly enjoyed your room along with your access to the Club Signature. It is truly a haven of luxury designed by the one and only Monsieur Christian Lacroix, where you can enjoy complimentary breakfast, afternoon tea and tasteful cocktails in the evening. I am also very proud that our So Ambassadors were up to their standards and provided you a top-notch “cousu main” service. I will share your comment to our entire staff as it will surely encourage them to continue serve our guests at their best. You are right; our Red Oven restaurant buffet is indeed composed of lots of French products as well as typical Thai and around the World dishes. I am happy to see that the fresh and wide variety of meals we proposed has been to your liking! I am also thrilled that you were delighted by our 42 meters Infinity Pool but however sorry that you thought it was too crowded.

We truly hope to see you again very soon and have the chance of welcoming you again! We wish you a happy Thai New Year, Songkran days!

So Kind Regards,

Yves Mudry
General Manager

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet 28. März 2015

Das Hotel ist ein Erlebniss. Jede Etage ist einem anderen Element gewidmet. Wir waren im Metall. Das Zimmer total in weiss gehalten. Wer es modern mag und trendig mag, ist da genau richtig. Das Zimmer war sehr sauber, auch wenn die Bauweise vorallem Bad, nicht dem europäischen STandard entspricht, was ja klar ist, man ist ja in Thailand. Trotzdem erschreckend was nach 3 Jahren schon aussieht wie es 10jährig ist. Das ist dann aber auch schon der Einzige negative Punkt. Das Personal ist sehr freundlich, herauszuheben ist der Concierge welcher all unsere Wünsche erfüllte.

  • Aufenthalt: Februar 2015, Reiseart: als Paar
    • Lage
    • Zimmer
    • Service
Danke, Nicole S!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Yves M, General Manager von SO Sofitel Bangkok, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 30. März 2015
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Dear Khun Nicole S

So wasdee krub from Sofitel So Bangkok!

Beforehand I would like to thank you for staying with us and for taking from your precious time to comment about your experience.

I am thrilled to know that our team's services met your expectations and that they served you the best way possible. All of us are truly devoted to our guests, and it is their well being that we defend and work for every day. Furthermore, what a pleasure to know that you had such an amazing experience in our Metal-themed bedroom. It is true that its design is absolutely unique, modern and trendy. Your compliments are much appreciated.

As for the maintenance issues you encountered please accept my deepest apologies if it did not meet your expectations. I have notified the concerned department about your comments, and please let me assure you that we are already undergoing a Maintenance Preventative Project since last year to maintain and improve all of the rooms, however I must admit that it takes at least 3 full days per each room to be fully completed, and with certain factors such as the level of business, the completion for each room has to be affected.

Thank you so much again for your feedback and I hope we will have the pleasure to welcome you again in the near future.

Wishing you a very pleasant week ahead!

So kind regards,

Yves Mudry
General Manager

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Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertet 26. März 2015

Das Sofitel So Bangkok am Lumphine Park ist ein Hotel für Junge Leute, das ganze Hotel strahlt ein lässiges Flair aus.

Der Empfang im Hotel war sehr freundlich, lediglich der nervige Checking im 25 Stock ist sehr umständlich und somit hat das einchecken fast 45min gedauert !

Das Club Zimmer Water Elemental ist sehr funktional, aber auch leider schon an einigen Stellen abgewohnt, ein Mangel den alle Thailändischen Hotels haben ist das die Badezimmer sehr schnell verkalken und schimmeln, hier muss man schon jetzt aufpassen das es nicht schlimmer wird. Insbesondere auf den schwarzen Fliesen im Bad sieht man es. Der Mac Mini welcher das Entertaimentsystem des Zimmer darstellt ist zwar gut gemeint, allerdings ist das Gerät hoffnungslos überlastet und ohne aktive Kühlung sehr sehr heiss, das Gerät hatte eine Temperatur von 80c°, hier besteht sogar Brandgefahr !

Das Frühstück ist wie man es von Sofitels gewohnt ist sehr umfangreich und Qualitativ Weltklasse, da kommen viele Hotels im internationalen vergleich nicht mit.

Was ich sehr ärgerlich finde ist das man die Kaution von 300€ für 3 Nächte auch nach 2 Wochen noch nicht frei gibt, sowas ist in keinster Weise tragbar !

  • Aufenthalt: März 2015, Reiseart: geschäftlich
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Lage
    • Service
Danke, DASMEZZI B!
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Yves M, General Manager von SO Sofitel Bangkok, hat diese Bewertung kommentiertBeantwortet: 30. März 2015
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Dear Khun DASMEZZI B,

So wasdee krub from Sofitel So Bangkok!

Beforehand I would like to thank you for trusting us with your stay in Bangkok and for taking from your precious time to comment with such valuable feedback.

Overall I am delighted to see that your stay with us was enjoyable and that you had so many good points to give about your stay. What a pleasure it is to read that you thought the staffs in Club Signature were so friendly and attentive; it is truly an honor to have such a great impact on our valued guests. Furthermore I am glad that you enjoyed the quality and variety provided for the breakfast.

I would like to apologize for any shortcomings that you faced with regards to your check in and condition of certain parts of your room. Please rest assured that I have notified the concerned departments about the issues that you have encountered, they have not taken lightly and will be rectified accordingly. We have been undergoing a Maintenance Preventative Project since last year to maintain and improve all of the rooms, however I must admit that it takes at least 3 full days per each room to be fully completed, and with certain factors such as the level of business, the completion for each room has to be affected.

With regards to the deposit made upon your arrival, may I encourage you to contact your local bank? Normally we would use the deposit amount to settle guest’s bill at check-out unless guest prefers to settle with different payment methods or different credit card, in this case, we would cancel the deposit on the same day of departure and our bank normally complete the process within 48 hours.
However, it’s then up to the guest’s local bank to reverse the amount back to the account, which we have no authority to communicate with them due to confidentiality matter.

Please feel free to contact our duty manager at H6835-FO2@sofitel.com should you need any further assistance or discussion, especially regarding to the deposit amount, it would be our pleasure to help and accommodate you to the best of our abilities.

We truly hope to see you again in the future so that we can provide you with the perfect experience with the type of high standards we are known for. Once again we thank you for your time providing us with such valuable feedback.

I wish you an excellent week ahead!


So kind regards,

Yves Mudry
General Manager

Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
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