Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Kleines, gemütliches Appartment in ruhiger ...”
weitere Reisende haben dieses Unterkunft gebucht.

Bewertung zu The Wee Haven

Warten Sie mit Ihrer Buchung nicht zu lange, denn für dieses Objekt gilt: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Sichern Sie sich Ihre Daten, bevor Ihnen jemand anders zuvorkommt.
Verfügbarkeit prüfen
Buchung anfragen
Anfragen
Befriedigend
14 Bewertungen
Dieses Objekt ist an den ausgewählten Daten nicht verfügbar.
Nicht aufgeben! Senden Sie Anfragen zu verfügbaren ähnlichen Unterkünften. -
Alle verfügbaren Unterkünfte anzeigen
Übersicht
Ferienwohnung/Appartement -
1 Schlafzimmer, 1 Bad, 3 Schlafmöglichkeiten
Edinburgh, Schottland

Bewertungen von Reisenden

Befriedigend - anhand von 14 Bewertungen
Bewertung schreiben

Bewertungen von Reisenden

Datum | Bewertung
  • Deutsch zuerst
  • Englisch zuerst
  • Italienisch zuerst
  • Beliebig
  • Alle aktuellen auf Deutsch
Deutsch zuerst
Deutsch zuerst
Englisch zuerst
Italienisch zuerst
Beliebig
Alle aktuellen auf Deutsch
Deutsch zuerst
ocram_ill ...
Neunkirchen, Deutschland
Beitragender der Stufe 1
4 Bewertungen
3 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 "Hilfreich"-
Wertungen
“Kleines, gemütliches Appartment in ruhiger Umgebung!”
Bewertet am 24. März 2016 für einen Aufenthalt im März 2016
1
Person fand(en) diese Bewertung hilfreich

Wir hatten das Appartement "The Wee Haven" für 4 Nächte à 3 Personen gebucht und haben dies auch im Nachhinein nicht bereut!
Die Anreise erfolgte ab dem Bahnhof "Waverley" mit der Buslinie 16 von Lothian und konnten nur 1 Gehminute vom Appartement aussteigen. Die Fahrt dauerte ca. 25 Minuten.

Zum Appartement selbst bleibt zu sagen, dass es recht klein ist, jedoch gemütlich und sauber.
Es besteht aus einem Schlafzimmer mit Doppelbett, sowie einem kleinen Wohnbereich mit Couch und TV. Hier konnten wir noch ohne Probleme das zusätzliche Klappbett aufbauen. Das Badezimmer besteht aus einer Badewanne, Toilette und Waschbecken und erfüllt ohne jeglichen Luxus ihren Zweck!
Die Küche war ebenso mit allem ausgestattet, was man für einen solchen Aufenthalt benötigt.

Wir waren zufrieden und empfehlen es gerne weiter!

Konnte die Buchung der Unterkunft problemlos durchgeführt werden? Wie hilfreich war die Wegbeschreibung zur Unterkunft?
Verliefen Schlüsselübergabe/Zugang zur Unterkunft problemlos? Gesamtzustand der Unterkunft
Betten und Matratzen Küche und Geräte
Sauberkeit des Badezimmers Andere Ausstattungs- & Serviceleistungen
Service
Reisegruppe: Freunden
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Empfohlen für:
Trips mit Freunden Senioren
  • War die Unterkunft so, wie sie beworben wurde?
  • Würden Sie den Standort der Unterkunft empfehlen?
  • War das Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung?
  • Hatte die Unterkunft W-LAN bzw. Internetanschluss?
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Bewertet am 7. Juni 2015 für einen Aufenthalt im Mai 2015
1
Person fand(en) diese Bewertung hilfreich

Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Individualreisenden und nicht die von TripAdvisor LLC oder Partnerunternehmen.
allofyou
Inverness, Vereinigtes Königreich
1 Bewertung
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 "Hilfreich"-
Wertung
Bewertet am 23. Juli 2018 für einen Aufenthalt im Juni 2018
1
Person fand(en) diese Bewertung hilfreich
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Google Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Ihre Altersstufe 35-49
Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.co.uk auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Manon C
1 Bewertung
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 19. Mai 2018 für einen Aufenthalt im Mai 2018
4
Personen fand(en) diese Bewertung hilfreich
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Google Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.com auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
20. Mai 2018
Hello Manon,

Thank you so much for your review. It was a pleasure to have you as a guest - Hope to see you again.

The Wee Haven.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Rhiannon ...
Gold Coast
Beitragender der Stufe 4
47 Bewertungen
44 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 8. März 2018 für einen Aufenthalt im Februar 2018
4
Personen fand(en) diese Bewertung hilfreich
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Google Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   Ja.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.com.au auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
8. Mär 2018
Hello,
Thank you so much for your detailed review. It was lovely in any dealings with you and happy you choose to stay at The Wee Haven. As discussed, we'd be happy to have you back anytime! And you have our contact details. Thank you for showing your concern re bad reviews. For other readers- On TripAdvisor, the last 2 were written by disgruntled guests from the same stay and the bad one prior to that was over a year ago. Most of our guests review through booking.com where we've just received a guest award and sell most of our stays through. In turn, the majority of our reviews are very good with happy guests! We will start asking for reviews from more sources. Many thanks again. Hope you've not got too much of the holiday blues , although I'm sure the weather in the gold coast should in comparison to snowy Scotland just now :-)
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
jcjb997
Santa Rosa, Kalifornien
Beitragender der Stufe 3
13 Bewertungen
3 Hotelbewertungen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 8. Februar 2018 für einen Aufenthalt im November 2017
2
Personen fand(en) diese Bewertung hilfreich
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Google Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   No.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.com auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
11. Feb 2018
This is the 2nd time, I am typing a review for this. This review was a duplicate of Helmut's - The previous review displayed on here. Although, we have no booking under the name of Helmut, it is very apparent this is the guest staying with you due to similar comments, circumstance and defamatory remarks. In turn, please see my response in the previous review which address most of your comments. With regards to your separate comments. It seems as though this platform is used for disgruntled guests who have their security deposit held due to the amount of bookings versus frequency of reviews on here. The fact that you are ganging up on a small business with Helmut without accepting any liability is a very sad state of affairs indeed and your account does not match our overall reputation or why you would keep your allegations re our property to yourself until weeks after your stay. I have absolutely no idea why you would not ask how to operate the hot water. We are very approachable and overall have an 8.7 score for staff on the main booking platform we use (We don't accept bookings via this platform) Guest comfort is so important to me and I work extremely hard to achieve this. You mentioned stains on one duvet. However, new stains seems to have emerged from everywhere. I agreed to the duvet did have a stain on it which went unnoticed. However, this had been freshly laundered and we have since slung this out. We dispute the other linens were dirty or had two different types of hair! You "Noisy fan that would not turn off" Would be the heater fan in the bathroom we were referring to that you had no knowledge off. I have consistently stated , it was the fan heater that did not turn off. This easily turns off by a chord at the bottom. There is also a fan coming from the ceiling which turns on when you turn the light on, it can take 10 minutes to turn off once the light has gone out and if doors aren't shut, can be noisy for this time. Although, you left this on. We have photos of the stains on the sheets which were not there prior to your arrival. I am really surprised by the noise from the street and fail to see how this quiet residential square off the main road could be described as anywhere near busy. I also fail to see what the age and gender of the people staying at The Wee Haven have anything to do with how the property was left which seems like inverse discrimination. We were on hand should you have needed us for anything/had any questions. For some reason, despite your level of complaints, you chose not to. We clearly state the terms and conditions of our security deposit to you before payment . When you pay this is acceptance of them. You breached 2 of those conditions . We did not say anything about not checking the property very often. When you asked about your security deposit, I stated I hadn't inspected the property directly after your stay as there wasn't another guest immediately. In low season (When you stayed) we don't always have guests immediately in one after the other (And, we take holiday's too) This is why we put in our terms and conditions the deposit will be refunded 48 hours after inspection/check out. It's why we also put in the penalty regarding heating that states to have your security deposit returned, you must ensure this is turned off. You didn't seem to have an issue agreeing to those terms at the time of booking but due to your oversight, you now dispute this. You seemed to show total disregard to the terms and conditions. We believe the pictures and description are accurate. The Wee Haven always tries to stay competitive on price compared to other Edinburgh apartments. I am unsure as to how exactly you can state we've kept other deposits unfairly as you don't know the exact circumstances. Of course, no one likes having their deposit held, we don't like holding it which is why we're very clear in our terms. You could possibly read 3 reviews (possibly more, if people write duplicate reviews!) online where we have had to retain security deposits of over 100 written. The deposits we've had to retain have been held inline with our conditions, lawfully and fairly.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC

Reisende schwärmen von diesen Hotels in Edinburgh.

Helmut44p ...
Schwaben, Deutschland
1 Bewertung
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 "Hilfreich"-
Wertungen
Bewertet am 23. Januar 2018 für einen Aufenthalt im November 2017
3
Personen fand(en) diese Bewertung hilfreich
Diese Bewertung wurde maschinell aus dem Englischen übersetzt Was ist das?
Google Maschinelle Übersetzungen anzeigen

Würden Sie Freunden dieses Hotel empfehlen?   No.
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Ursprünglich bei www.tripadvisor.com auf Englisch eingereicht. Sehen Sie sich das Original an.
Management-Antwort
7. Feb 2018
This guest has contacted us directly and via different platforms since December. We lawfully retained the guests security deposit of £75.00 (Very small for Edinburgh and did not cover our costs) The guest had blood on our duvet and as the property was empty after their departure they left the fan heater on in the bathroom for days. Both were a breach of the terms and conditions. By making payment, the guest entered into a contract which they appear to have treated with total disregard. We were not contacted re the issues raised by the guest. As far as we knew, they were perfectly happy with their stay until we advised we were retaining the security deposit. This does not seem at all consistent with us against the claims made which I will aim to address now. The property is heated which reviews via booking.com will show. The guest either didn't notice the heater in the bedroom (Although there is one in the living room) or is willfully being dishonest. The heater in the bedroom is behind the bed. In turn, due to this experience, I now leave this turned on for guests and remind them to turn this off before leaving. More complaints seem to be added on each time we hear from this person including the size of the property and that it's a former shop. Both a true and we don't know how we can make this anymore clear than calling it The Wee Haven - Wee is Scottish for little and we display the size on booking.com which is visable to everyone before you book. We find the fact this is a converted shop a quirk of the property, making it a bit more unusual and again detail this in our property description. All laundry is freshly prepared the day prior to guests arrival. The shower was in perfect working order, you simply didn't pull the chord to turn the hot water on
Again as with all issues, I could have guided you through this, had you actually contacted us. We cannot do anything about this after you have stayed. The clogged toilet is a completely new claim, I only heard this for the first time yesterday after you'd contacted a 3rd party. I can only say, we'e had absolutely no issues. However, i do have 24 hr plumbing insurance whom i could have contacted, had you advised you had any issue. We habe sent detailed findings to you and 3rd parties at your request and are confident in our position and that we have acted fairly, reasonable and lawfully. Our reviews are constantly good and have many returning. We provided our details weeks ago, should you wish to take legal action.
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Daten eingeben, um genauere Preise zu erhalten
2 Gäste
Erwachsene2
Kinder0
Bestätigen
Besitzen Sie eine Ferienwohnung? Zeigen Sie sie hier an.
Zusätzliches Einkommen
Vermieten Sie Ihre Ferienwohnung und bessern Sie Ihr Taschengeld auf. Sie müssen weder Vorabgebühren zahlen noch einen Vertrag unterzeichnen, sodass am Ende mehr für Sie bleibt.
Einfache Verwaltung
Überprüfen und bestätigen Sie Ihre Buchungen mit einem Klick und verfolgen Sie alle Schritte von der Anfrage bis zur Abreise – auch von unterwegs.
Eine vertrauenerweckende Seite
TripAdvisor bietet Millionen von Bewertungen sowie geschützte Online-Zahlungen, damit Reisende vertrauensvoll bei Ihnen buchen können.
Kostenlose Anzeige erstellen