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Grand Sirenis Riviera Maya Resort

Nutzer (18493)
360
Panoramen (18)
Pool und Strand (4298)

Nähere Informationen

Nr. 14 von 24 Hotels in Akumal
Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Restaurant
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Zimmerservice
Spa
Kostenlose Parkplätze
Aktivitäten für Kinder (kinder-/familienfreundlich)
Außenpool
Babysitting
Bankettsaal
Chemische Reinigung
Concierge
Frühstück verfügbar
Geschäftszentrum mit Internetzugang
Konferenzräume
Kostenpflichtiges Internet
Kostenpflichtiges WLAN
Mehrsprachiges Personal
Öffentliches WLAN
Rollstuhlgerecht
Sauna
Tagungsräume
Tennisplatz
Wäscheservice
Whirlpool
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Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Kühlschrank im Zimmer
Minibar
Barrierefreie Zimmer
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
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Gut zu wissen
HOTELKLASSIFIZIERUNG
HOTELSTIL
Familienresort
Blick auf die Bucht
17.207Bewertungen
4.840Fragen & Antworten
40Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 8.485
  • 5.256
  • 2.154
  • 712
  • 602
Sicherheit der Reisenden
Jahreszeit
Reisetyp
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Eine echt super traumhafte Anlage! Das Grand sirenis ist eine schöne gepflegte Anlage die wirklich zum zeitverbringen in der Anlage einläd! Ob poolbereiche mit lazy river, diverse restaurants alles sauber und gepflegt. Ein paar einheimische Tiere lassen sich beobachten- ohne aufdringlich zu sein... Leider schließt Dir Poolbar etwas früh und der Strand könnte einen Hauch schöner sein. Aber Personal, essen, Angebote sind top!! Jederzeit sofort wieder
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Antwort von GrandSirenisRM, Assistant Manager im Grand Sirenis Riviera Maya Resort
Beantwortet: vor 3 Wochen
Dear 249janinem, First of all, we are so grateful that you took your time to write us this opinion. For Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa our job finish until our guests make us a feedback like you did. We are very thankful to you that you decided to choose our Resort. We really appreciate your detailed feedback, which helped us identify specifically the areas of opportunity encountered during your stay. For us, our principal mission is that all our guests have the most amazing experience. We really hope see you again here with us to have another amazing vacation. Kind regards, Monica Garcia Assistant Manager
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Nach dem 3. Aufenthalt in 16 Monaten,jeweils 19 Tage,teilweise ernüchtert. Für ein 5 Sterne- Hotel keine Kleiderordnung im Speisesaal.Die Gäste erscheinen in unmöglicher ,teils abstoßender Aufmachung.Das immer toll aufgebaute Buffet ist oft nach wenigen Minuten einem Schlachtfeld ähnlich.Viele Kinder greifen mit den Händn in die Auslagen,deren Eltern mit dem Smartphone oder iPad am Tisch beschäftigt sind.
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Antwort von GrandSirenisRM, Assistant Manager im Grand Sirenis Riviera Maya Resort
Beantwortet: 7. Apr. 2019
Dear Hennes42, First of all, we are so grateful that you took your time to write us this opinion. We are very thankful to you that you decided to choose our Resort. We really appreciate your detailed feedback, which helped us identify specifically the areas of opportunity encountered during your stay. All your comments and suggestions will be taken in consideration and I will pass the information to the corresponding areas. I am glad to read that in general you had a great experience with us. I hope it is not the last time we see you at the resort, and with great joy we are waiting for you very soon. Kind Regards, Monica Garcia Assistant Manager
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+1
Wir waren als Familie in diesem Hotel und haben ( abgesehen vom Preis fürs WLAN ) nichts zu beanstanden. Sehr schöne Anlage, alles gepflegt, alles sehr freundlich und hilfsbereit, sehr gutes Essen, schöner Strand. Wir waren sehr zufrieden und behalten diesen Urlaub in schöner Erinnerung 😉
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Antwort von Grandrivieramaya, Asistente de Dirección im Grand Sirenis Riviera Maya Resort
Beantwortet: 7. Nov. 2018
Dear MaBrunn, First of all, I would like to thank you for taking a moment of your time to share your previous experience about your recent vacation. I do appreciate hearing from our customers, as their comments are vital for us to continue improving our services. It is thanks to communications of this nature that you can give us an opportunity to target areas of concern. Thank you very much for the positive comments about the facilities of the hotel, the quality of the food and beverage served in the buffets and restaurants, and the most important mention the good service from our staff. Of course, we are going to send your good opinion to Joel, from the concierge team. Again, thank you very much for the time and for let us being your choice for having an amazing experience in the company of your loved ones and hopefully, in your next vacations, we can be your choice again. Kind Regards, Monica Garcia Assistant Manage
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Ich hatte einen Aufenthalt für 14 Tage gebucht. Beim Check-In wurde mir Wlan für 1250 MXN Pesos angeboten. Die Dame versicherte mir, dass der Preis für 2 Personen für 2 Wochen gilt. Beim Check-Out wurde ich eines besseren belehrt. Ich musste 123€ zahlen für dieses W-lan, das nicht mal funktionierte. Das ist eine Sauerei ! Trotz Aussage der Angestellten kam ich um die Bezahlung nicht herum. Außerdem trage ich zur Zeit eine Orthese. Daher hatte ich den Shuttleservice bevorzugt. Es wurde mir angeboten, immer mit dem Shuttle zu fahren. Leider waren fast alle Shuttle für VIP, SPA oder Hochzeit bestimmt. Daher konnte ich immer laufen. Einmal wurde ein Shuttle zum Delphinarium bestellt, dies sollte um 10:40 kommen. Ich habe bis 11:20 gewartet. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, dass dieses nicht kommt. Der Pool war immer dreckig und wurde auch nicht richtig gereinigt. Dadurch hat meine Freundin eine Entzündung im Ohr bekommen, Mittel- und Innenohr ist betroffen. Der Arzt in Deutschland sagte, dass es zu 100% von Bakterien im Pool kommt. Auch der Strand im Hotel war alles andere als schön. Es war sehr steinig, alles voller Seegras und den ganzen Tag Lärm durch Bauarbeiten und Räumungsarbeiten mit einem BOBCAT am Strand. Auch in der Anlage war viel Lärm wegen Bauarbeiten. Dies war definitiv mein einziger und Letzter Besuch in diesem Hotel. In der Dom. Rep, Kuba, Jamaika oder anderen karibischen Inseln/Länder habe ich noch nie so etwas erlebt. Dort war immer alles gut.
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Antwort von Grandrivieramaya, Asistente de Dirección im Grand Sirenis Riviera Maya Resort
Beantwortet: 28. Okt. 2018
Dear Mr. lenzsteven, I hope this e-mail finds you well. Also I would like to ask you to please accept my sincere apologies for the delay in sending you this answer. According to your email you will find below my comments about our mutual client stay. First of all, I would like to thank them for taking the time to write this letter as all their feedback is very important to us in order to evaluate and improve our services. I want to express that we are always disappointed when clients have been inconvenienced by our services, or when they are not pleased with them. I will not go point by point, as the vast majority of them were not reported at the time and now it is impossible for me to determine whether there were mistakes from our part or not. I will review generally some of these issues instead: Food safety & processing methods: all the food cooked and served in the Resort follows a detailed HACCP program, which is constantly supervised. The hotel is audited by internal, outsourced specialized independent third-parties (Cristal- checksafetyfirst) and National Sanitary Authorities and in all cases, our results are above requirements. Making special mention about cooking terms/raw food, I would like to inform you that apart from all other options, our buffets count with a show cooking section where orders are cooked in front of the guest too their taste. Food temperature: all hot food displayed is kept over 65ºC as per HACCP standards. In addition, we have microwaves available for our guests in case they would prefer a higher temperature. Food identification/labelling: all food is identified per section (international, Mexican, vegetarian, children friendly...) and individually labelled in a minimum of three languages. Rooms equipment & linen: it is true that sometimes, due to the life cycle of the linens, we can have some of them that eroded. We check rooms on a daily basis but we are always subject to human mistakes. As soon as we detect them, we put them out of service and replace them. I want to thank Mr. Lawera for the information provided as our guests help us to detect and prevent these situations and make our way easier to reach our goal of 100% satisfaction. I am sad that the linens were not up to our standard at this time and under Mr. Lawera’s expectations. Therefore, I want to sincerely apologize for the inconveniences they had. In fact, as per our records, this is the only issue that was reported by the guests and the Front Desk Manager attended it personally going to their room to check and arranging it with housekeeping. Minibar replenishment: in relation to their complaint about additional water bottles, I must say that what the hotel offers is subject to our standard, as it is the only way to have a control over it and guarantee that all guests are treated equally. As per the package they purchased, minibar is replenished once daily after 4pm and additional items are subject to an extra charge. Drinks: our drinks are served up to our standards; however, and specially being an all-inclusive operation, our barmen are happy to prepare any drink to the guest taste. Pools timetable: pools are closed at 7pm coinciding with the nightfall and swimming is not permitted due to its daily cleaning and chemical process. To conclude, I want to express that despite the explanations I have given, with the only intention of clarifying what we offer and how we operate, I understand that Mr. Lawera and his family did not enjoy the time they spent with us. Thus, since their holidays are very important to us, I would like to offer them on behalf of Sirenis Hotels & Resorts, a complimentary Ocean View upgrade for their entire next stay. In addition they would acquire the Sirenis VIP member status and as a consequence, all the privileges that it encloses. I really hope they will give us a second chance to not only meet but exceed their expectations. Kind Regards, Monica Garcia Assistant Manager
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+1
Die riesige Hotelanlage wäre grundsätzlich ganz schön. Die Zimmer sind schon etwas in die Jahre gekommen, aber es war sehr sauber. Das essen war in Anbetracht der Mengen in denen gekocht werden muss, wirklich gut, allerdings war es im Speißesaal immer sehr sehr laut. Die al la carte Restaurants waren alle absolut in Ordnung. Was uns gestört hat waren die betrunken lauten Gäste die gegen Nachmittag immer mehr wurden. Der Pool bzw. alles rund um die Poolbar ist dann voll von Menschen die die All Inklusiv Getränke ausnutzen möchten. Plastikbecher im Pool, Zigarettenstummel, ect. da war alles dabei. Wobei ich hier erwähnen möchte dass das Personal stehts bemüht war, leere Becher wegzuräumen. Das Problem ist hier also eher das Publikum als das Personal. Wir haben uns mit 2 kleinen Kindern hier nicht sehr wohl gefühlt und würden nicht wieder kommen.
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Antwort von Grandrivieramaya, Assistant Manager im Grand Sirenis Riviera Maya Resort
Beantwortet: 23. Okt. 2018
Dear Explore616451, In named of Grand Sirenis, I want to give you the thanks for took the time to give us this review. For us, the opinion of our guests is so important, in this form, we can identify the areas that need more attention to improve them. Receive my sincere apologies for the bad impression left by some situations that occurred with other guests such as the carelessness of leaving garbage and glasses by the pools, and the music at full volume. For us, the main objective is to get the total satisfaction from our guests and cover all their expectations about the hotel. I really want to apologize with you and your family for this situation and in the least, we pretend that it takes for you a bad impression of the resort, the objective is to attract clients who look for a few days of rest always at the hand of their families; always trying to generate moments of joy and rest next to their families. Finally, I hope that the good moments can be stronger than the bad moments and let us be your place of joy and good times for future vacations. I hope to see you again very soon in the company of your family. Kind Regards, Monica Garcia Assistant Manager
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PREISSPANNE
140 $ - 451 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
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