Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Best Western Shelbyville Lodge

Besuchen Sie die Hotel-Website.
Nähere Informationen
Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Kostenlose Parkplätze
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Haustiere erlaubt (tierfreundlich)
Inklusive Frühstück
Geschäftszentrum mit Internetzugang
Rollstuhlgerecht
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Tagungsräume
Wäscheservice
SB-Wäscherei
Außenpool
Shuttle-Busservice
Zimmerservice
Golfplatz
Concierge
Nichtraucherhotel
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Suiten
Nichtraucherzimmer
Klimaanlage
Mikrowelle
Familienzimmer
Raucherzimmer verfügbar
Kühlschrank im Zimmer
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Safe
Business
HOTELKLASSIFIZIERUNG
Hotel-Links
Besuchen Sie die Hotel-Website.
Angebote & Ankündigungen:Bonusangebot
Hotelpauschalen
Standort
Vollbild
Kontakt
115 Isaac Shelby Dr, Shelbyville, KY 40065-9128
Name/Adresse in Ortssprache
Wegbeschreibung
Flughafen Standiford41 km
Flughafen Blue Grass61 km
Alle Hotels in der Umgebung anzeigen
Bewertungen und mehr
482Bewertungen
53Fotos
5Fragen und Antworten
0Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 261
  • 120
  • 56
  • 22
  • 23
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Filtern
  • Deutsch
Bewertungen mit folgenden Schlüsselwörtern anzeigen:
Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Ich hätte mir mehr BW auf unserer Reise nach Alaska und zurück. Das Hotel war sehr preisgünstig und sehr sauber. Der einzige Nachteil war der Mangel an Restaurants sind zu Fuß erreichbar, nur Fast Food Restaurants zur Auswahl.
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit Best Western
Antwort von gmbwshlby, Guest Relations Manager im Best Western Shelbyville Lodge
Beantwortet: 6. Aug. 2017
Hello Joseph V Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sorry as regards to not having enough dine in restaurants in our area. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely,
Mehr lesen
Schade, dass unser Zimmer hatte einen kaputten Klimaanlage. die Temperatur am 85 . Plus die Toilette war undicht und lief ständig. Die Angestellten brachten uns in ein anderes Zimmer, aber wir mussten alle unsere Koffer runter schleppen ein paar Stufen entfernt. Kein Aufzug in di
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit Best Western
Antwort von gmbwshlby, Guest Relations Manager im Best Western Shelbyville Lodge
Beantwortet: 28. Juli 2017
Hello I’m concerned about the problems you experienced at our hotel during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. We accommodate many guests each evening, and we strive to make their stay a satisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to each of our guests at reasonable prices. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy. Please accept my sincere apology. I want you to know that the comments that we receive from guests are taken seriously. The leaky toilet has been fixed and so is the air conditioner, as regards to the elevator i apologize for the inconveninece. We try to give our esteemed guests no chance for complaint during their next stay with us. I am very sorry if this has caused any inconvenience to you. We hope to make your next visit to our city a comfortable one. Sincerely, Jeet Shah.
Mehr lesen
Das Zimmer ist in Ordnung, der Preis ist vernünftig, die Angestellten sind freundlich. Das Problem in der Service und die Reinigungskräfte. Wir wurden eingecheckt und bekamen einen Schlüssel für ein Zimmer, das noch nicht gemacht und mussten über eine Stunde, bis das Zimmer gerei
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit Best Western
Antwort von gmbwshlby, Guest Relations Manager im Best Western Shelbyville Lodge
Beantwortet: 27. Juli 2017
Hello I’m concerned about the problems you experienced at our hotel during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. We accommodate many guests each evening, and we strive to make their stay a satisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to each of our guests at reasonable prices. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy. Please accept my sincere apology. Also I want you to know that the comments that we receive from our guests are taken seriously. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. I do apologize for the inconveniences caused to you. Can you please let us know the dates for your check in and the room number you stayed in for further investigations. The Housekeeping department has been reprimanded and told to hurry up to give clean rooms as soon as they can. We investigate in this matter and can get back to you. Awaiting your early response Yours sincerely
Mehr lesen
Das Zimmer, das ich vorbehalten war, bekam ich einen anderen Gast. Ich war mir zu viel berechnet für meinen Aufenthalt. Wir wechselten von Kreditkarten bei der Ankunft, und beide waren berechnet. Mein Zimmer war nicht einmal geputzt während meines 3-tägigen Aufenthalt. der Kaffee
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit Best Western
Antwort von BestWesternHotels, Corporate im Best Western Shelbyville Lodge
Beantwortet: 29. Juli 2017
We are sorry to hear that your recent stay with us did not exceed your expectations. We appreciate your feedback and will use it to make improvements to offer guests a better experience in the future. We hope you will give us another chance and stay with us again. -Best Western Hotels & Resorts
Mehr lesen
Das Motel war im Allgemeinen in Ordnung, aber die Reinigung der Zimmer war unzureichend. Das Internet ist nicht gesichert, so dass es nicht benutzen konnten. Das Dach war undicht. Das Frühstück war schrecklich. haben nur einmal versucht, aber ein zweites Mal zu verzichten Sie auf
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit Best Western
Antwort von gmbwshlby, Guest Relations Manager im Best Western Shelbyville Lodge
Beantwortet: 25. Juli 2017
Hello I’m concerned about the problems you experienced at our hotel during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. We accommodate many guests each evening, and we strive to make their stay a satisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to each of our guests at reasonable prices. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy. Your complaint as regards to internet not working has been passed on to our internet service provider as we just recently installed new router and added access points at several locations in our entire property and would like to get it going as soon as possible. Your another concern is breakfast not upto your mark, we want to let you know that our breakfast is as per our franchise's brand standards. Please accept my sincere apology for any inconveniences caused to you. Also I want you to know that the comments that we receive from our guests are taken seriously. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. We would like you to give us another chance to prove ourselves. Hoping to see you soon again Yours sincerely
Mehr lesen
Zurück
Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuiteSpeisesaalPool und StrandBusinessbereich und VeranstaltungsräumeFamilien- und Kinderbereiche
Vom Management bereitgestelltes Foto ()Best Western Shelbyville Lodge
Guest Room
Vom Management bereitgestelltes Foto ()Best Western Shelbyville Lodge
Guest Room
Vom Management bereitgestelltes Foto ()Best Western Shelbyville Lodge
Guest Room
Very dangerous jagged metal piece on end of bed. My walker kept running into it b/c there was not enough room to squeeze past.
Paint can and loose mirrors in bedroom.
Zurück
When was the hotel 'newly' remodeled? Which rooms have tempurpedic mattresses?
The beds were very comfortable. And the rooms looked great. The room was not a problem. It was the noise at night from the men who were working in the area. They stayed up all night playing corn hole game.
1 Stimme
Are there refrigerators and microwaves in the rooms?
Yes
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
I was surprised to see on the hotel's website that there are smoking rooms in this hotel. How are they separated from non-smoking rooms - by a separate wing?
We were in no smoking rooms, and didn't detect any smells of smoke, I didn't even realize they had them.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
How close to shops of bluegrass outlet
I'd say about 5 miles. Less then a 10 minute drive. It's up one exit from hotel exit off of I-64.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
How far away are restaurants?
Shouldn't be a problem on finding a near by restaurant !
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
11
PREISSPANNE
65 $ - 91 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
best western shelbyvilleshelbyville best western
STANDORT
USAKentuckyShelbyville
ANZAHL DER ZIMMER
79
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?
Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können. Ihren Eintrag beanspruchen