Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nutzer (79)
Zimmer und Suite (39)
Speisesaal (12)
Zertifikat für Exzellenz

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Zertifikat für Exzellenz
Öko-Spitzenreiter Bronze-Status
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Kostenlose Parkplätze
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Inklusive Frühstück
Nichtraucherhotel
Öffentliches WLAN
Ausstattung der Zimmer
Familienzimmer
Klimaanlage
Nichtraucherzimmer
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Historisches Hotel
HOTELKLASSIFIZIERUNG

Standort

Vollbild
57Einiges gut zu Fuß erreichbar
Bewertung: 57 von 100
24Restaurantsin einer Entfernung von maximal 1 km
3Sehenswürdigkeitenin einer Entfernung von maximal 1 km
141Bewertungen
103Fotos
3Fragen & Antworten
0Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 127
  • 10
  • 1
  • 2
  • 1
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Filtern
  • Deutsch
Ein charmantes, kleines Bed & Breakfast mit heimeliger Atmospähre. Alles ist nach kürzlich erfolger Renovierung- sauber, gut in Schuss und atmet trotzdem den Charme der Jahrhundertwende. Die Innkeeper, Bob und Renee, hießen uns auf Wärmste willkommen, gaben hilfreiche Tips zu
Mehr lesen
Antwort von HomesteadOps, Innkeeper im Homestead Inn
Beantwortet: 30. Nov. 2017
Renee here. "Storybook-like New England town"---what a lovely way to describe New Milford. We are glad to hear you enjoyed your stay and we too, wish you could have stayed longer. We always love when folks visit us from Europe!
Mehr lesen
Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Ich bin alleine unterwegs war, die auf der Suche nach einer ruhigen und günstigen Ort die Nacht zu verbringen. Die Gastgeber waren freundlich und einladend. Sie waren sehr flexibel mit meiner Abreise Zeit mir entgegenzukommen. Das Frühstück war phänomenal und die Atmosphäre ganz
Mehr lesen
Wir sind oft in der Gegend zu gehen und Rennen zum Auto Shows im Lime Rock und erkunden Sie diesen wunderschönen Teil von Connecticut. Unser letzter Aufenthalt im Homestead Inn war vor 12 Jahren. Es war in Ordnung, und die Leute waren nett, aber es war nicht so toll. In den
Mehr lesen
Wir haben 6 / 30 - 7 / 2 / 17 in der Sherman Zimmer. Das Zimmer war sehr sauber und schön eingerichtet. Bob und Renee (Inhaber) dafür zu sorgen, dass Ihr Aufenthalt ist perfekt. Sie haben sicherlich verstärkt unsere Reise mit ihrem großen Wissen über die Gegend und Vorschläge zu
Mehr lesen
Mein Mann und ich brauchten die Last Minute Buchung in New Milford für eine Beerdigung. Nach dem Besuch der in - Gesetze über die vergangenen 30 Jahre waren wir wohl bewusst, dass es würde sehr dünn sein mager soweit lokalen Unterkunft. Wir wussten, dass wir durch einige
Mehr lesen
Zurück
Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuiteSpeisesaalFamilien- und KinderbereicheBusinessbereich und Veranstaltungsräume
Vom Management bereitgestelltes FotoHomestead Inn
Monroe Suite
Kennedy Room
Vom Management bereitgestelltes FotoHomestead Inn
Kennedy Suite Jacuzzi Tub for 2
ZurückWeiter
1234568
We can certainly accommodate five people but not in a single room. please visit our website and click on Availability to see what we have available and our policies regarding children, etc. Cannot add a link here but it is homesteadct and the the usual ending.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Hi, how far away is Daryl's House?
Daryl's House is 13.9 miles from Homestead Inn.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Thank you for the kind words. We try to be all about service here at the Homestead and it sounds like we managed to meet that expectation set for ourselves. I apologize for not following up on some of the important observations you shared in your review, sooner. In deed, I was filling in as innkeeper for owners Bill & Sherry Greenman while you visited. Unfortunately, Bill never made it home from that trip as he passed away from cancer after a month-long stay in the hospital in Seattle, WA. I mention this for 2 reasons: 1) Bill had been very ill the past several years; apparently, more ill than he had let on, even to his wife. As he spent 3+ years regularly undergoing radiation, chemo and various surgeries, his stamina just wasn't the same and once the cancer metastasized to the brain effecting his vision, among many other things, his ability to keep up with the aesthetic maintenance of the Inn was definitely compromised. As Sherry spent all of her time caring for Bill and providing for guests as time allowed and as best she could, her ability to pay more attention to such things was also limited; 2) while Sherry will maintain ownership of the Homestead, she has hired me as full-time Innkeeper and I, in turn, have begun increasing our staff so as to be able to address many of the things you referenced in your review. At present, we are diligently working to spruce up the Main House and the Treadwell Annex with newer flooring and draperies. Some new guestroom bath fixtures are anticipated in the near future. Our new gardener has been hard at work on our gardens for which we hope to add better seating come Spring. We have also hired a professional chef who we expect will make some great additions to our hearty continental breakfast, though we promise to always offer Bill's famous waffles and Sherry's raved about egg bake! You are certainly not the first guest to point out that our typically Victorian staircase can pose a challenge for some. I am in the process of providing a major information overhaul of our website; this will be one of the many specifics addressed in our updated descriptions. Additionally, when taking reservations over the phone, this is now something we specifically mention to all guests. As for being asked for payment at time of check-in, we are finding that this is becoming an increasingly common practice among small B&Bs such as ours. It didn't always used to be this way! We felt it necessary to make this policy change a few years back when we experienced an increasing number of instances where guests would leave their room key in their guest room and "sneak out" prior to breakfast, never having paid for their stay. I suppose another alternative would be to do what the big chain hotels do, which is to record guests's credit card information at time of check in and keep it on file. Personally, I'd rather not have my credit card info retained as such, indefinitely. I am open to suggestions and of course, we're always willing to work with our guests individually to do what makes them most comfortable and ensures that when they leave us, they do indeed feel that the Homestead is one of the best B&Bs they've ever visited! Again, I thank you for this constructive criticism. It is extremely useful in helping us move forward and plan for the future. With gratitude, Francesca Morrissey
Francesca - Thanks so much for your detailed response to our comments. We do not know the owners, and had no idea of what they have been through. Our experience would indicate that there could have been no better choice of an inkeeper than you. Best of luck to you and to the Homestead. My wife suggests that if you redo the bathrooms it would be helpful to install pullbars in the deep tubs. Regards, Gary Harmon
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
11
PREISSPANNE
120 $ - 161 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
homestead hotel new milford
STANDORT
USAConnecticutNew Milford
ANZAHL DER ZIMMER
16
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?
Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können. Ihren Eintrag beanspruchen