Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ambre A Sun Resort

Nutzer (7093)
360
Panoramen (10)
Video (6)
Zertifikat für Exzellenz

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Pool
Zimmerservice
Kostenloses Internet
Kostenlose Parkplätze
Bar/Lounge
Spa
Restaurant
Inklusive Frühstück
Außenpool
Bankettsaal
Chemische Reinigung
Concierge
Flughafentransfer
Frühstück verfügbar
Konferenzräume
Mehrsprachiges Personal
Öffentliches WLAN
Pool für Erwachsene
Rollstuhlgerecht
Sauna
Tagungsräume
Tennisplatz
Wäscheservice
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Minibar
Barrierefreie Zimmer
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Schöne Aussicht
Blick auf die Lagune
HOTELKLASSIFIZIERUNG
Hotel-Links
Besuchen Sie die Hotel-Website.
Angebote & Ankündigungen:Bonusangebot

Standort

Vollbild
Kontakt
Coast Road, Belle Mare, Mauritius 41601
E-Mail an das Hotel
Wegbeschreibung
Intl. Flughafen Mauritius - Sir Seewoosagur Ramgoolam28 km
Alle Hotels in der Umgebung anzeigen
5.289Bewertungen
1.359Fragen & Antworten
34Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 3.266
  • 1.449
  • 404
  • 106
  • 66
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Sehr schön eingerichtetes Hotel im öffentlichen Bereich mit offener Bauweise Sehr große Auswahl am Buffet und gute Cocktails an der Bar. Zuvorkommendes Personal, dass sich um die Zufriedenheit der Gäste kümmert. Zimmer stellenweise etwas renovierungsbedürftig
Mehr lesen
Antwort von RajenCanniah, Executive Assistant Manager im Ambre A Sun Resort
Beantwortet: vor einer Woche
Dear kr_melk, We thank you for writing your review on Trip Advisor. We are delighted to read that you had a joyful stay and can only thank you for having given us the opportunity to look after you and provide customer satisfaction. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our shores in a not too distant future. Kind Regards, Rajen Canniah Executive Assistant Manager
Mehr lesen
Dieses Hotel bietet alles, was sich ein Mensch wünscht. Die unwahrscheinlich herzlichen Menschen, Shahaad an der Rezeption, immer lächelnd, hilfsbereit. Unser fantastischer Chef der Maintenance, Gokool, der alles gegeben hat, er hat unseren Urlaub perfektioniert, Maunnick unser
Mehr lesen
Antwort von RajenCanniah, Executive Assistant Manager im Ambre A Sun Resort
Beantwortet: vor 3 Wochen
Dear Ambre032019, Greetings from the beautiful Ambre Mauritius! The title of your review says it all. We are so happy to read that your stay with us was up to your expectations and that the team at the resort made your stay memorable. All of us in the team look forward to welcoming you back for a yet another relaxing and rejuvenating stay with us. Sincerely, Rajen Canniah Executive Assistant Manager
Mehr lesen
Wir waren im Rahmen eines Stop-Over-Aufenthalts 3 Nächte im Ambre Hotel. Die Anlage ist sehr groß aber keinesfalls überlaufen. Sehr großzügig angelegt und schöne Zimmer (wir hatten ein Seaview Zimmer mit Balkon). Der Strand ist traumhaft schön und das Meer ein Paradies auf
Mehr lesen
Antwort von RajenCanniah, Executive Assistant Manager im Ambre A Sun Resort
Beantwortet: vor 3 Wochen
Dear dorist805, I wish to express my sincere thanks for taking the time post your review your Trip Advisor. It is always a pleasure to read that our guests are satisfied with the service, the layout and the location that we provide at Ambre Mauritius. We will share your reviews with all the staff and it will definitely a boost for all of us. Looking forward to welcome you in a nearest future at Ambre. Sincerely, Rajen Canniah, Executive Assistant Manager
Mehr lesen
Ich weiß nicht woher die guten Bewertungen kommen. Der erste Eindruck war "Was für eine Bruchbude"! Überall blättert der Putz ab, die Damentoilette sah rund um die Uhr dreckig und unaufgeräumt aus, während sich die Putzfrau am Spiegel hübsch gemacht hat. Im italienischen
Mehr lesen
Antwort von RajenCanniah, Executive Assistant Manager im Ambre A Sun Resort
Beantwortet: vor 4 Wochen
Dear gromi111, Greetings from Ambre Mauritius. We thank you for reviewing our resort on Trip Advisor. We regret to note that your experience at Ambre was not as intended as we always have good feedback about the food, the location and the adults only vibe at the resort. However, we would like to reassure you that all the food produced at Ambre are fresh. The sauces are prepared earlier than the start of each service for the mise-en-place so that the food preparation and service are quicker. Of course, in the Italian restaurant, there is the need of a lot of tomato sauce for the several dishes that we serve and this is why it is prepared in a big pan. With regards to the new year's eve party, we closed the area on the beach at 00.15hrs due to high tidal waves and transferred all the entertainment at our Coral Bar where the party continued until 02.00hrs in the morning and the first meal of the year was served at the main restaurant just afterwards. We really wish to inform all our readers that we did not damage the beach on purpose but it was done naturally due to high tidal waves. We unfortunately do not own the beach privately, as all the beach in Mauritius are public, hence we need to have approvals from the different government bodies so that we can restore the beach for our guests comfort. We apologize from the bottom of our hearts if you were disturbed during the time where the beach works were carried out but it was organized in an orderly manner where the restoration was done area by area so that we do not have machines driving up and down the beach to disturb all our guests. We also wish to inform you that if we do not carry out the beach works, then our guests will not be able to enjoy, the once, one of the most beautiful beach in Mauritius. Our all-inclusive package is well defined through all our partners, which clearly mentions that the all inclusive does not mean that every service offered at the resort is included but, as per the principal, all 3 meals are available without supplement as well as water, soft drinks, juices and alcoholic beverages are included until 00.00hrs everyday. In order to provide more options within the all inclusive, we also provide, buffet breakfast/lunch/dinner at Indigo restaurant, a la carte lunch and dinner at Dolce Vita restaurant, the beach service, afternoon tea at 15.00hrs, cocktail ritual with snacks at 18.00hrs, minibar in the room and picnic baskets for those going on excursions. In order to provide an enhanced experience, we also provide a special meal within the all-inclusive package to all the guests who book the honeymoon package for their stay. Concerning the air conditioning in the room, if these are left on and the doors are opened, there will definitely be condensation, due to the humidity outside the room, leaving a water puddle below the AC. Indeed, snorkeling is not practiced in the lagoon in front of the hotel, which is why we provide 2 complimentary outings per day, providing all the equipment free of charge for the activity, and practiced further north of the resort, closer to the reef, where our guests can explore the beautiful marine life in our Mauritian lagoon. We have taken good note of the review on our service in order to continuously improve our service and ensure that our associates have the correct attitude to serve our guests. We can only hope to have another chance to welcome you at our shores to make you have the real Ambre experience. Sincerely, Rajen Canniah Executive Assistant Manager
Mehr lesen
Das Ambre war von Anfang bis Ende einfach nur super. Freundliches Personal, Sauberes Zimmer, gutes Essen, nicht allzu riesiger Hotelkomplex der sehr gepflegt ist, tolle Wassersportaktivitäten, coole Poollandschaft. Optimal zum entspannen! Buffetessen war sehr gut (Koch Roopesh
Mehr lesen
Antwort von RajenCanniah, Executive Assistant Manager im Ambre A Sun Resort
Beantwortet: vor 4 Wochen
Dear evewtg, We thank you for writing your review on Trip Advisor. We are delighted to read that you had a wonderful stay and can only thank you for having given us the opportunity to look after you and provide customer satisfaction. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our shores in a not too distant future. Kind Regards, Rajen Canniah Executive Assistant Manager
Mehr lesen
Zurück
bonjours, je réponds en Français, oui la plage est détruite, surtout dans cette hôtel, je vous conseil de voir un autre hôtel, il y en a beaucoup à coté, parce que les balades sur la plage c'est vraiment sympathique avec les paysages de carte postale, si vous me donnez votre adresse mail je vous envois des photos de la plage de l'hôtel pour que vous puissiez vous faire une idée. salutation jean-pierre
1 Stimme
Dear Guest, Greetings from Ambre Mauritius. We thank you for choosing our shores for your upcoming stay in Mauritius. Further to your inquiry, we wish to inform you that you may visit the village of Belle Mare on foot where you can experience the local life. A walk to the village will be around 25 minutes and you may find some souvenir and clothes shops, money exchange bureau, and Hindu temple. To reach Flacq, you may book a taxi at our taxi desk located in the resort lobby, and the trip is around 15 minutes drive to get there. We would recommend going to Flacq on Wednesdays and Sundays so that you may go to the local market. With regards to the Iles Aux Cerfs shuttle, we wish to inform you that this is reserved to the guests who have booked tee times for their golf rounds only and is managed by the golf course. We remain at your entire disposal for any further assistance. Best Regards, Ankush SUNGKUR Events & Sales LEAD
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
Ist der Transfer vom Flughafen zum Hotel bei einer All Inclusive Buchung inkludiert?
Dear Silvia Z, Greetings from Ambre Mauritius. We thank you for your inquiry. We wish to inform you that the all-inclusive package includes accommodation and food & beverages only. Should you wish to book a transfer from/to the airport, you may surely contact us at info@ambre.mu. Best Regards, Ankush Sungkur Events & Sales Lead
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Dear Guest, Greetings from Ambre Resort Mauritius. We thank you for choosing our shores for your upcoming honeymoon in Mauritius. You may surely book our photographer at our Sun Memory Lab during your stay. Kindly contact us at info@ambre.mu and we shall send you more details. Best Regards, Ankush Sungkur Events & Sales Lead
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
123456272
"Am besten Zimmer mit Meerblick und Terrasse wählen, am besten ein Eckzimmer."
"Die Sea facing Zimmer waren sehr toll mit Ausblick aufs Meer"
"Es gibt durch den Baustil des Hotels bedingt französische Balkone, wer das nicht möchte sollte ein Zimmer mit Terrasse buchen."
"Zimmer mit Gartenblick war für uns absolut ausreichend"
"Ruhige Zimmer verlangen, am Pool ist es abends doch ziemlich laut"
ZurückWeiter
1234567
PREISSPANNE
239 $ - 500 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
hotel ambre belle mareambre belle mareambre hotel belle marehotel ambre mauritiusambre hotel mauritius
VORMALS BEKANNT ALS
Ambre Resort & Spa
STANDORT
MauritiusDistrikt FlacqBelle Mare
ANZAHL DER ZIMMER
297
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen