Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

SeaSense Boutique Hotel

Nutzer (564)
Pool und Strand (43)
Videos (2)
Zertifikat für Exzellenz

Nähere Informationen

Nr. 6 von 12 Hotels in Mauritius
Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Zimmerservice
Kostenlose Parkplätze
Restaurant
Bar/Lounge
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Flughafentransfer
Wäscheservice
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Nichtraucherzimmer
Gut zu wissen
HOTELKLASSIFIZIERUNG
Hotel-Links
Besuchen Sie die Hotel-Website.
Sonderpreis:35 % Rabatt auf den Zimmerpreis
236Bewertungen
31Fragen & Antworten
6Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 172
  • 37
  • 12
  • 3
  • 13
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
Ausgewählte Filter
  • Filtern
  • Deutsch
Hallo ALLE im SeaSense-Team, Haben 14 Tage und Nächte in diesem kleinen, feinen Hotel verbracht und uns sehr wohl gefühlt. Das sehr geräumige Zimmer im Erdgeschoss mit direktem Zugang zum sehr schönen Strand ist mit allem was man im Urlaub benötigt ausgestattet. Sehr sauber,
Mehr lesen
Antwort von Rackib J, Assistant Hotel Manager im SeaSense Boutique Hotel
Beantwortet: heute
Dear chefren02, We were very pleased to welcome you at the Seasense Boutique Hotel and we are glad to take good note of your appreciations, which we shall share with the Staff team. Our guests satisfaction is our priority and we are glad that structure and services have met your expectations. Thank you again for choosing our Resort and we do look forward to welcome you back for another enjoyable experience. Kind regards. The Management.
Mehr lesen
Wir waren hier für 3 Nächte im Juni 2019. Eigentlich würde ein Wort reichen für die Beschreibung und das wäre PERFEKT! 5 Sterne gebucht, min. 6 bekommen ;) ! Das Hotel hat eine wunderbare Grösse. Es bietet Platz für ca. 120 Gäste, während unseres Aufenthalts waren alle Zimmer
Mehr lesen
Antwort von Rackib J, Assistant Hotel Manager im SeaSense Boutique Hotel
Beantwortet: vor 4 Tagen
Dear Ziumm, We are delighted that you enjoyed your stay at the Seasense Boutique. Your valued comments are highly appreciated. Thank you for your time and we shall share same to our staff Team. It is indeed a pleasure to meet our guests expectations and this remains our main mission. Thank you again for choosing us and, as you mentioned, we shall me honestly glad to welcome you back for another joyful stay. Warm regards. The Management.
Mehr lesen
+1
Wir waren 12 wunderschöne Tage im seasense. Die Zimmer sind wunderschön und geschmackvoll eingerichtet. Der Zimmerservice kommt zwei mal am Tag, abends wird das Bett gerichtet, die Pantoffeln vors Bett gelegt und es gibt eine kleine Süßigkeit in Dodoform aufs Kopfkissen. Wir
Mehr lesen
Antwort von Rackib J, Assistant Hotel Manager im SeaSense Boutique Hotel
Beantwortet: vor 6 Tagen
Dear TiniB411, Our utmost priority at the Seasense Boutique Hotel remains our guest satisfaction and well being and we are glad that you enjoyed your stay with us. The Whole Seasense Team stand up together to ensure our guests' wellbeing as our mission. we have much well noted your valued comments and thank you for your time. Thank you again for your visit and we shall look forward to welcome you for another exceptional stay. Our kind regards. The Management.
Mehr lesen
Das Hotel macht seinen Sternen alle Ehre! Ein überschaubares wunderschönes Hotel an der Ostküste am schönen Strand Belle Mare. Die Zimmer sind sehr geschmackvoll und wirklich alles im Hotel ist sehr gepflegt! Das Essen ist wie in einem Gourmet Restaurants und die Desserts suchen
Mehr lesen
Antwort von Rackib J, Assistant Hotel Manager im SeaSense Boutique Hotel
Beantwortet: vor einer Woche
Dear Doschi2008. We acknowledge your your observations with much pleasure, as we are so glad that you enjoyed your stay at the Seasense Boutique Hotel. Thank you for sharing your valued comments , which we have well noted and will definitely transmit to the Staff Team. We highly appreciate your stay at our Establishment and we shal be honestly glad to welcome for back. Warm regards. The Management.
Mehr lesen
Wir haben unseren Urlaub im Januar hier verbracht und waren mehr als enttäuscht : 5 Sterne gebucht und bezahlt > maximal 3 Sterne bekommen. Die Mitarbeiter sehr freundlich und stets bemüht, der Service und die Leistungen insgesamt eine mittlere Katastrophe. Die Lokation ganz
Mehr lesen
Antwort von Rackib J, Assistant Hotel Manager im SeaSense Boutique Hotel
Beantwortet: vor einer Woche
Dear sternsengelchen. It is very unfortunate that only now we are able to take note of your observations while your stay is dated January. It would have been our priority to bring up an immediate clarification. Nevertheless, please find herewith as follows : The Seasense Boutique opened in September 2018 and it is quite normal that some more time was then needed for the uplift of the place. Lots of hardwork and care have been put up on the landscaping and the general environment of the Establishment. A full variety is suggested on the half board options accompanied with rice, bread, vegetables and dippings. The permanent positive feedback recorded on the Restaurant options and high food and service quality speaks by itself. The breakfast buffet consists of a complete set of choices, including cold and hot items to meet our guests preferences and tastes. Special dietary and other alimentary needs are recorded either from the time the booking is made or at latest, on arrival and the observation of same if ensured throughout the stay. Beach towels are always available at the beach Restaurant, Tilambic, the Pool side and even on request at the Front Desk. Adequate beach chairs are available by the beach area but it is unfortunate that some guests would come early morning to occupy the front beach chairs. Rest assured that in order to avoid such issue, more beach chairs have been added. The tables set up are always done with clean napkins and during service, used dishes are removed as fast as possible after guests use. Room service is permanently available and each order taken is honoured promptly. The Seasense Boutique Hotel is known for it’s quality / price ratio , both in Palmar as well as over the Island and the high occupancy rate since the opening and even during the winter low season, is an adequate proof. Furthermore, as a result of permanent excellent reviews shared by Seasense Hotel guests on the Social Media, due to their exceptional experiences, the Establishment’s ranking has drastically gone up at an unexpected pace and it is only improving further. Dear Valued guest, it is very unfortunate if you have had any compromising experience and we have, nevertheless taken good note of your observations and thank you for your time. We honestly thank you for choosing the Seasense Boutique Hotel and we shall be just overwhelmed to welcome you back to ensure a memorable stay . Best regards. The Management
Mehr lesen
Zurück
1234569
PREISSPANNE
132 $ - 433 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
STANDORT
MauritiusDistrikt FlacqBelle Mare
ANZAHL DER ZIMMER
59
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen