Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sankara Resort Ubud

Nr. 26 von 241 Hotels in Ubud
Nutzer (1354)
Zimmer und Suite (356)
Pool und Strand (117)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Travellers' Choice Gewinner 2019
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Zimmerservice
Kostenlose Parkplätze
Restaurant
Bar/Lounge
Spa
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Inklusive Frühstück
Außenpool
Chemische Reinigung
Concierge
Flughafentransfer
Frühstück verfügbar
Mehrsprachiges Personal
Öffentliches WLAN
Shuttle-Busservice
Wäscheservice
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Kühlschrank im Zimmer
Minibar
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Romantisch
HOTELKLASSIFIZIERUNG
1.128Bewertungen
1.618Fotos
63Fragen & Antworten
6Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 937
  • 150
  • 31
  • 10
  • 1
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Obwohl wir nur ein Standard Zimmer gebucht hatten, waren die Zimmer sehr großzügig und gemütlich eingerichtet. Die gesamte Hotelanlage ist sehr gut gepflegt und vor allem der Pool und der Spa Bereich sind ein Highlight und selten stark frequentiert. Am meisten hervorzuheben
Mehr lesen
Antwort von ParkaBali, Manager im Sankara Resort Ubud
Beantwortet: vor einer Woche
Dear antonialft, Understanding each guests mission and what they are looking for from their perspective is among the many joys that come with being in the hospitality business. You arrived with a mission to relax, rejuvenate & refresh. Our guest mission immediately becomes our mission for them, we intuitively tune into their desires to seamlessly create an experience that gifts them with exactly what they want from their time at Sankara Resort. The reward for all of us is knowing we exceeded your expectations & you got more than you expected & achieved you personal mission. You arrived as a guest and left as friend to all of us in your Sankara family. The kindness you shared with us will live on in all of us. You do have a new home away from home, one with a gracious family waiting for the day we are welcoming back, with open arms, open hearts so we may once again enjoy pleasures of your presence. On behalf of all of us in Sankara Resort, we join together to say thank you for taking the time to create this meaningful & heartfelt review of your experience and for sharing it with the TripAdvisor community. Your review will guide other world travelers like yourself, to consider experiencing their days in Sankara Resort on their holiday in Ubud, for which we are very grateful. Thank you for you amazing contribution to our online reputation. Until we meet again, hopefully sooner than later, be well, enjoy your life. We all look forward to the day we are gifted with your return visit. Kind regards, Best Regards IW. Parka - Resort Manager
Mehr lesen
Der Aufenthalt in Ubud war super. Das Sankara Team ist äusserst zuvorkommend und macht super Arbeit. Das Frühstück ist sehr umfangreich und es werden mehrere Aktivitäten organisiert wie den Morning-Walk oder die Pool-Night mit Livemusik.Wir werden bei gelegenheit wiederkommen.
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel
Antwort von ParkaBali, Manager im Sankara Resort Ubud
Beantwortet: 24. Sep. 2018
Dear MrTieDomi, We consider every reservation we receive at Sankara Resort as a gift & privilege that our guests has chosen Sankara Resort, trusting us to create exceptional personalized experiences for them. Upon receipt of your reservation, we begin to plan and personalize your arrival. Throughout your stay, we are working behind the scenes to understand and provide you with what we can intuitively do to make your Sankara experience extraordinary. Knowing we accomplished our mission with you is truly our greatest reward. Thank you for choosing Sankara Resort as one of the places to stay during this most special occasion in your life’s journey. You now have a new home away from home with a family waiting for your return visit so we may spoil you again :). On this occasion, everyone in your Sankara family join together to wish you a life together full of adventure, support for each other in good and challenging times, memorable moments of joy surrounded by family & friends, good health and success in all your endeavors. Kind regards to both of you from all of us, Best Regards IW. Parka - General Manager
Mehr lesen
Wir haben 6 Nächte im Sankara Ubud verbracht und wir würden jederzeit wieder kommen! Wunderschöne Poolvillen und tolles Team. Unser Gepäck ging auf dem Hinflug verloren und an der Rezeption hat man sich unserem Problem sofort angenommen. Wir sind rundum zufrieden und haben die
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel
Antwort von ParkaBali, Manager im Sankara Resort Ubud
Beantwortet: 16. Sep. 2018
Dear sarah93theobald, It was a privilege for all of us have you here with us for your holiday. You arrived as guests and left as friend to all of us in your Sankara family. You now have a new home away from home at Sankara. On behalf of all of us in the Sankara family, we join together to say thank you for taking the time to write this sincere review of your Sankara experience and share it with the TripAdvisor community. We all look forward to the day we are gifted with your return visit. Kind regards, Best Regards IW. Parka - General Manager
Mehr lesen
Wir haben für 4 Nächte eine Deluxe Pool Villa gebucht. Die Zimmer sind sehr groß und schön eingerichtet. Das Bad mit 2 Duschen und einer riesigen Badewanne ein Wellnesstempel. Der eigene Pool ausreichend groß. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Leider hatte ich
Mehr lesen
+1
Wir hatten für 2 Erwachsene und 2 Jugendliche jeweils eine Pool Villa für 3 Nächte gebucht. Da eine Villa einen defekt hatte, wurden wir bereits vor unsrer Reise informiert und bekamen ein upgrade für 2 Deluxe Pool Villen mit je 140 qm. Die Größe bezieht sich auf den gesamten
Mehr lesen
Antwort von Parka W, Manager im Sankara Resort Ubud
Beantwortet: 27. Juli 2018
Dear Anka B, Om Swastiastu Warmest greetings from the Sankara Resort a peaceful living managed by Pramana Experience Thank you for choosing Sankara Resort for your family holiday We highly appreciate your valuable time to write this detail review and shared it into TripAdvisor community. Your feedback has been noted and actions will be taken to ensure the problem will not occurred anymore We will definitely share your delightful compliments to all of our team at Sankara Resort. We strive to improve our services, facilities and team every time to achieve our entire guest expected. Should you have any further constructive advice or suggestion, please feel free to contact us directly at any time. Once again, it is an honor to read your comment Please kindly send our regards to your family and friends We are looking forward to welcome you back again in Sankara Resort Suksma Best Regards IW. Parka - General Manager
Mehr lesen
Zurück
Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuitePool und StrandSpeisesaalBusinessbereich und VeranstaltungsräumeFamilien- und Kinderbereiche
The lovely welcome after a long flight!
Our gorgeous private pool
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorSankara Resort Ubud
The One Bedroom Pool Villa at the Sankara Resort
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorSankara Resort Ubud
The One Bedroom Pool Villa at the Sankara Resort
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorSankara Resort Ubud
The Deluxe Room at the Sankara Resort
ZurückWeiter
12345672
Bonjour, Nous sommes heureux de vous informer que la construction du quartier est déjà terminée depuis août 2018. Le petit déjeuner flottant ne vous coûtera que RP. 450.000 ++ / couple S'il vous plaît n'hésitez pas à demander si vous avez plus de questions
1 Stimme
Bonjour Merci pour votre question, Le petit déjeuner est inclus dans le prix de la chambre et peut également être servi dans la villa en fonction de la demande. Nous avons 30 chambres avec 4 catégories: 1. Chambre Deluxe avec balcon 2. Villa Deluxe avec piscine 3. Villa 1 chambre avec piscine 4. Villa 2 chambres avec piscine Notre navette gratuite commence à 9h00 du matin et le dernier retour est de 22h30. Notre service de prise en charge à l'aéroport ne vous coûte que Rp. 550.000 / voiture / trajet Oui, nous proposons des services de location de scooters fournis par des tiers, bien que nous ne recommandons pas à nos clients de faire de la moto par eux-mêmes pour éviter tout problème inutile pendant leur voyage Merci et bonne journée pour vous aussi
1 Stimme
Hi Hannah, Special for the floating breakfast an additional at around $50 per couple per services, Candlelight dinner around at $100 per couple per service. Your dream stay are our purpose to be here. Look forward to welcoming you at our Home. Best regards, Sankara,
0 Stimmen
Hi, what is the check in age and what are the nearby amenities??
Hi Noir, There no any specific age for check in here, but prefer to 12yrs up but we are welcome to baby as well. We do provide baby cot that subject to request. Best regards, Sankara.
0 Stimmen
Is there any extra charge for a floating breakfast? If so, how much is it?
ZurückWeiter
12345613
"Selbst die Standardzimmer sind riesig."
"Deluxe Pool Villa"
"Wir hatten ein Zimmer ohne Pool im ersten Stock, da ist der Ausblick besser als im Erdgeschoß."
"Relaxen in einer tollen Villa mit privatem Pool"
"Die oberen Etagen haben eine sehr schöne hohe Decke und eine schöne Aussicht auf die Reisfelder"
ZurückWeiter
12
PREISSPANNE
104 $ - 303 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
STANDORT
IndonesienBaliGianyar RegencyUbud
ANZAHL DER ZIMMER
30
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen