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Hilton Brighton Metropole

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Nutzer (1356)
Zimmer und Suite (631)
Speisesaal (69)
Nähere Informationen
Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Restaurant
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Zimmerservice
Kostenloses Internet
Bar/Lounge
Spa
Bankettsaal
Beheizter Swimmingpool
Chemische Reinigung
Concierge
Frühstück verfügbar
Haustiere erlaubt (tierfreundlich)
Innenpool
Konferenzräume
Kostenpflichtiges Internet
Kostenpflichtiges WLAN
Mehrsprachiges Personal
Öffentliches WLAN
Rollstuhlgerecht
Tagungsräume
Wäscheservice
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Ausstattung der Zimmer
Nichtraucherzimmer
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Gut zu wissen
HOTELSTIL
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Familie
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Hotelangebote
Standort
Vollbild
100Sehr viel gut zu Fuß erreichbar
Bewertung: 100 von 100
267Restaurantsin einer Entfernung von maximal 0,5 km
70Sehenswürdigkeitenin einer Entfernung von maximal 0,5 km
Bewertungen und mehr
5.041Bewertungen
1.526Fotos
28Fragen und Antworten
3Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 1.006
  • 1.356
  • 1.265
  • 821
  • 594
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
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Übernachtet haben wir nicht. Waren aufgrund positiver Bewertungen zum Afternoon Tea in der Bar. Atmosphäre ist trotz der eigentlich guten, alten Architektursubstans inkl. der Musik nicht der Klasse entsprechend. Die Qualität der angebotenen Speisenbestandteile befriedigend.
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Antwort von SaschaKoehler, General Manager im Hilton Brighton Metropole
Beantwortet: vor 3 Tagen
Dear 263michaele Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. At the very outset please accept my unreserved apologies that my team did not demonstrate the service levels which we are normally so proud of. Please be assured this is not at all indicative of our service strategy, I was very surprised to read your comments regarding the attitude from the team in our Metropole Bar & terrace your comments have been shared with my Food & Beverage for his review and action. Nevertheless, please accept my apologies if you felt our staff were anything other than polite and courteous, whist jointing us for Afternoon tea. I can confirm that a project for both of our male & female rest rooms to be updated and refreshed will be starting within the next few weeks. We do take all guest feedback extremely seriously and I very much regret your disappointment on this occasion. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Sehr teuer und dafür sehr schlecht ausgestattete und verwohnte Zimmer. Die Klima viel zu kalt. Liess sich aber leider nicht runterregeln. Was mit Baby schlecht ist. Stattdessen brachte man uns einen Heizstrahler, der dann leider nicht funktionierte. Das Schwimmbad, eine Farce.
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Wir haben eine Nacht im Hilton verbracht. Das Zimmer war klein, sauber und o.k. , leider ohne Klimaanlage, die Fenster ließen sich nicht öffnen. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Parkhaus und dessen Einfahrten erschließt sich nicht auf Anhieb (Kosten 25£/
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Antwort von SaschaKoehler, General Manager im Hilton Brighton Metropole
Beantwortet: 22. Aug. 2018
Dear DocFriesen Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I would like to thank you for your feedback as it is extremely important to us to ensure that we continuously improve our services for our guests, your feedback has been shared with the relevant management team with in the hotel. I do hope you will look at returning in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Generell war das mal ein sehr schönes Haus. In der Lobby sieht man noch den alten Glanz. Leider in den Zimmern nicht, die wirken nicht mehr taufrisch. Es war in Ordnung und sauber, aber mehr auch nicht. Tiefgarage muss man leider erstmal finden, es ist ziemlich weit dahin.
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Antwort von SaschaKoehler, General Manager im Hilton Brighton Metropole
Beantwortet: 22. Aug. 2018
Dear Corina2009 Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I would like to thank you for your mixed bag of compliments and constructive criticism which I really do appreciate. I am very sorry to read that you did not enjoy your breakfast experience with us, your comments have been shared with both our Food & Beverage Manager and Executive Head Chef for review. I do hope that despite any disappointment experienced on this occasion, we may have the opportunity to demonstrate our usual warm welcome on a future visit. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Als HH-Gold Member bevorzuge ich meistens Hotels dieser Gruppe - in diesem Fall war ich sehr kurzfristig auf der Suche nach einer Unterkunft in Brighton und dachte dass bei Hilton nicht viel daneben gehen kann. Dieses Hotel wirkt nicht nur von außen alt und abgewohnt - es sieht
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Antwort von SaschaKoehler, General Manager im Hilton Brighton Metropole
Beantwortet: 17. Aug. 2018
Dear Michi0321 Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am sorry you felt my team did not demonstrate the service levels which we are normally so proud of. Please be assured this is not at all indicative of our service strategy and I have discussed your feedback with my management team. I would like to offer you my apologies for having left the hotel feeling disappointed with all aspects of your stay. We do take all guest feedback extremely seriously and I very much regret your disappointment on this occasion. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuiteSpeisesaalPool und StrandBusinessbereich und Veranstaltungsräume
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorHilton Brighton Metropole
The Double Guest Room at the Hilton Brighton Metropole
Vom Management bereitgestelltes Foto ()Hilton Brighton Metropole
Guest room
Plasting coming off the walls
View from room looking at viewing tower 360
View from room towards pier
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Dear Marlee_13 Apologies for my delayed response, if you contact the hotel directly and speak with my reception team I am sure that they will be able to assist you. Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 Stimmen
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Hi do we need key access to lifts and floors in this hotel? wayward teen with us?
Dear ebayrubbi Thank you for contacting us with your enquiry. I can confirm that a key card is not needed for our lifts to gain entry to the bedroom floors. Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 Stimmen
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Dear Glkelly74 Thank you for you comments, please could you contact our Reservations on the following e-mail address Unfortunately this site will not allow us to put contact numbers or e-mail address- Please call the hotel directly and ask to be put through to Angela in our In House Reservation Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 Stimmen
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Dear snooker147147, Thank you for your enquiry regarding the drinks prices, in our Waterhouse Bar Wine by the glass 175ml Red, White & Rose - starts at about £5.90 and goes up to £8.90 250ml from £7.90 - £12.50 Bottles from 23.00 - £36.00 depending on the wine you order. Cocktails start at £8.50 - £12.50 Spirits start at £5.00 - £10.00 excluding mixers Whisky £5.00 - £18.00 excluding mixers Brandy £5.00 - £28.00 excluding mixers Liquers £4.00 - £6.00 Bottle Beers and Ciders - £4.50 - £5.00 Draught Beer & Cider £5.50 - £6.00 There will also be a bar in the wedding breakfast area and prices will be about the same. I do hope this helps. Kind regards Sascha Koehler Area General Manager
1 Stimme
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What is the policy on eating in your room but not from the restaurant (I.e bringing back or ordering a takeaway)?
Dear Alainechristian, Thank you for contacting me with your enquiry. I can confirm that any guest wishing to have a take away delivered, must collect from the delivery driver personally from the hotels lobby. We do not allow delivery drivers on to the guest floors, but delivery drivers must have the full name of the guest that they are delivering to. If a delivery is after 11pm and the driver does not have the guests full name to check the guest is staying at the hotel they will not be allowed in to the hotel lobby. Kind regards Sascha Koehler - Area General Manager
0 Stimmen
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"Etage 4 war ruhig , leider keine Klima."
"Premium aufgrund der doch auch schlechten Bewertungen. Vermutlich gehen hier die Qualitäten stark auseinander."
"Wir haben bei der Hotelbuchung über HRS angegeben, dass wir ein Zimmer mit getrennten Betten wünschen, zur Meerseite, und dies auch bekomme!"
PREISSPANNE
102 $ - 251 $ (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
hotel hilton brighton metropolehilton brighton metropole hotel brightonbrighton metropole
STANDORT
Vereinigtes KönigreichEnglandBrighton and HoveBrighton
ANZAHL DER ZIMMER
340
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