Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.
Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Sehr ruhig gelegen und trotzdem mittendrin :-)” 4 von 5 Sternen
Bewertung zu Hotel Solo Sukhumvit 2

Die besten Preise für Ihren Aufenthalt
Geben Sie Daten ein, um die besten Preise anzuzeigen.
Ankunftsdatum tt/mm/jjjj Abreisedatum tt/mm/jjjj
Preise anzeigen
Die besten Preise von Top-Reise-Websites vergleichen
und 7 weitere Seiten
Speichern
Hotel Solo Sukhumvit 2 gehört jetzt zu Ihren Favoriten
Hotel Solo Sukhumvit 2
4.0 von 5 Hotel   |   67, Sukhumvit Soi 2 | KlongToey, Bangkok 10110, Thailand   |  
Hotel-Homepage
  |  
  |  
  |  
Hotelausstattung
Sonderpreis
10 % Rabatt auf Zimmerpreis
Nr. 73 von 775 Hotels in Bangkok
Berlin, Deutschland
2 Bewertungen
Bewertungen in 2 Städten Bewertungen in 2 Städten
3 "Hilfreich"-<br>Wertungen 3 "Hilfreich"-
Wertungen
“Sehr ruhig gelegen und trotzdem mittendrin :-)”
4 von 5 Sternen Bewertet am 10. März 2014

Wir sind jetzt schon ein drittes mal in diesem Boutiqe Hotel gewesen, es ist eine absolute Oase im doch sehr lauten & stressigen Bangkok :) Die Zimmer Top, Service sehr freundlich, Pool und Bar auf dem Dach haben bis 23:00 Uhr auf und man hat eine fantastische Aussicht auf die Skyline von der Stadt. Das Frühstück Buffet ist sehr umfangreich und sämtliche Eierspeisen werde frisch auf Wunsch zubereitet. Wir freuen uns schon auf die drei bevorstehen Nächte, wenn wir wieder über Bangkok wieder Heim fliegen

  • Aufenthalt Februar 2014, Freunde
    • 4 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 5 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 5 von 5 Sternen Zimmer
    • 5 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 5 von 5 Sternen Service

Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel

Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 11. März 2014
Mit Google übersetzen
Dear Dennis,

Warmest greetings from Hotel Solo.

It gives us great pleasure to know your stay with us was a comfortable and memorable one. Thank you very much for your review and comments, we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor. We hope you had an awesome visit to Bangkok "Sukhumvit" vicinity.

We are delighted to read all the different aspects of the hotel you appreciated. This encourages us to only want to keep up our standards and aim for higher. Thank you for complimenting our staffs, service , facilities , shuttle service , breakfast spread and rooftop bar. its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us and considered it value for moeny. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest.


We are extremely happy your stay at Hotel Solo has met up with your expectations, your descriptive comments were fun to read. Thank you for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon once again.

To all future guests, kindly book directly via our website (see our current promotions) or contact me directly on my email, its the Best Rate Guaranteed.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Bewertung schreiben

786 Bewertungen von Reisenden

Bewertung von Reisenden
    432
    277
    60
    9
    8
Bewertungen für
49
330
139
43
Gesamtwertung
  • Schlafqualität
    4,5 von 5 Sternen
  • Ort
    4,5 von 5 Sternen
  • Zimmer
    4,5 von 5 Sternen
  • Service
    4,5 von 5 Sternen
  • Preis-Leistung
    4,5 von 5 Sternen
  • Sauberkeit
    4,5 von 5 Sternen
Tipps von Reisenden helfen Ihnen, das passende Zimmer zu finden.   Zimmer-Tipps (6)
Datum | Bewertung
  • Chinesisch (traditionell)zuerst
  • Chinesisch zuerst
  • Deutsch zuerst
  • Englisch zuerst
  • Französisch zuerst
  • Italienisch zuerst
  • Japanisch zuerst
  • Koreanisch zuerst
  • Holländisch zuerst
  • Russisch zuerst
  • Schwedisch zuerst
  • Spanisch zuerst
  • Beliebig
  • Alle aktuellen auf Deutsch
Deutsch zuerst
Niederlenz, Schweiz
Profi-Bewerter
28 Bewertungen 28 Bewertungen
18 Hotelbewertungen
Bewertungen in 21 Städten Bewertungen in 21 Städten
25 "Hilfreich"-<br>Wertungen 25 "Hilfreich"-
Wertungen
4 von 5 Sternen Bewertet am 5. März 2014

Im Sukhumvit Quartier gelegenes Boutiquehotel. Dadurch, dass es in einer ruhigen Seitenstrasse ist, vergisst man fast, dass man mitten im Zentrum von Bangkok ist.
Sehr freundliche Mitarbeiter - gutes Frühstücksbuffet - sehr hilfsbereit für ein sehr frühes Einchecken (ich kam morgens um 8 Uhr an und konnte mein Zimmer bereits beziehen) - Pool und Bar mit schöner Aussicht in der obersten Etage.
Ich hatte nur eine Nacht gebucht. Wenn ich mich nicht täusche, gibt es ab 2 Übernachtungen den Skytrain-Pass gratis dazu. Übernachtung gut auch ohne Frühstück buchbar => es hat genügend Restaurants in der Nähe.
Was nicht (ganz) funktioniert hat: der Weckservice am nächsten Morgen.

  • Aufenthalt Februar 2014, Allein/Single
    • 4 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 5 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 4 von 5 Sternen Zimmer
    • 5 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 5 von 5 Sternen Service
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 6. März 2014
Mit Google übersetzen
Dear MaDu13 ,

Thank you very much for your review, comments and a full score. we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor. We hope you had an awesome visit to Bangkok "Sukhumvit" vicinity.

Its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest.

Thank you for complimenting our location and using our service for the free access to the skytrain. We are delighted to hear that you appreciated our rooms and facilities, as that is what our true aim and motto is ie., pleasing our guests. It gives us great pleasure to know that you enjoyed the breakfast spread as it is our constant effore to ensure our service are of high standards always.

We are extremely happy your stay at Hotel Solo has met up with your expectations, your descriptive comments were fun to read. Thank you for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon once again.

To all future guests, kindly book directly via our website (see our current promotions) or contact me directly on my email, its the Best Rate Guaranteed.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Blankenfelde-Mahlow, Deutschland
1 Bewertung
4 von 5 Sternen Bewertet am 4. März 2014

Kleines aber feines Hotel mit einem sagenhaften Blick vom Dach. Dort sind eine kleine Bar und ein toller Pool. Das Hotel ist sauber, das Frühstück halt Thailändisch. Aber der Kaffee ist Top. Kurzer Weg zum Skytrain. Ein hoteleigenes TUCKTUCK fährt uns zur Hauptstrasse.

  • Aufenthalt Februar 2014, Paar
    • 5 von 5 Sternen Lage
    • 5 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 5 von 5 Sternen Zimmer
    • 4 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 4 von 5 Sternen Service

Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel

Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 6. März 2014
Mit Google übersetzen
Dear Uwe N ,

Thank you very much for your review, comments and a full score. we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor. We hope you had an awesome visit to Bangkok "Sukhumvit" vicinity.

Its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest.

Thank you for complimenting our location and using our shuttle service. We are delighted to hear that you appreciated our rooms and facilities, as that is what our true aim and motto is ie., pleasing our guests. It gives us great pleasure to know that you enjoyed the breakfast spread and the coffee as it is our constant effore to ensure our service are of high standards always.

We are extremely happy your stay at Hotel Solo has met up with your expectations, your descriptive comments were fun to read. Thank you for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon once again.

To all future guests, kindly book directly via our website (see our current promotions) or contact me directly on my email, its the Best Rate Guaranteed.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Wien, Österreich
Bewerter
7 Bewertungen 7 Bewertungen
7 Hotelbewertungen
Bewertungen in 2 Städten Bewertungen in 2 Städten
18 "Hilfreich"-<br>Wertungen 18 "Hilfreich"-
Wertungen
5 von 5 Sternen Bewertet am 20. Februar 2014

Onlinebuchung über die Hotelwebsite ist empfehlenswert. So kann man das Frühstück weglassen und es ergibt sich ein Zimmerpreis von ~1600 THB (Standardzimmer Stand. Feb. 2014). Zur Buchung bekommt man ausserdem einen Tagespass für den Skytrain dazu.

Super Preis-/Leistungsverhältnis. Das Hotel ist ruhig, da fast am Ende der Soi 2 gelegen, hat ein nettes Restaurant (inkl. westlicher Küche) und eine nette Rooftop Bar im 9 Stock. Zwischen 17:00 Uhr und 19:00 Uhr gibt es eine Happy-Hour. D.h. 2 Drinks zum Preis von einem. Swimmingpool ebenfalls im Dachstockwerk vorhanden - aber sehr klein und schmal. Ist auch oft belegt.

Personal ist sehr freundlich, das Hotel ist im westlichen Stil eingerichtet, Roomservice steht zur Verfügung. Es wird jeden Tag gereinigt - überhaupt ein sehr sauberes und schönes Hotel. Elektro-Tuk-Tuk zur Sukhumvit steht ab dem Nachmittag kostenlos zur Verfügung.

Negatives: In den oberen Stockwerken ist der Wasserdruck der Dusche nicht mehr wirklich stark - aber ausreichend. Es ist so gut wie unmöglich in diesem Hotel bar zu zahlen. Alle Getränke und Speisen werden ausnahmslos aufs Zimmer geschrieben und erst bei Abreise in Rechnung gestellt. Manchen mag das zusagen - ich behalte lieber den Überblick und zahle bar. Minibar-Preise sind wirklich "gesalzen". Man versucht sich hier scheinbar die niedrig gehaltenen Zimmerpreise wieder aufzufetten.

Abschliessend: Hotel kann uneingeschränkt für Pärchen, Geschäftsurlauber, Familien und Solo-Reisende empfohlen werden. Sicher eines der schönsten und gleichzeitig preiswerten Hotels zwischen Ploenchit und Nana. Soi 4, Nana, usw. in unmittelbarer Nähe - keine Joiniers-Fee!

  • Aufenthalt Februar 2014, Allein/Single
    • 5 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 4 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 5 von 5 Sternen Zimmer
    • 4 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 4 von 5 Sternen Service
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 25. Februar 2014
Mit Google übersetzen
Dear Thaister23,

Thank you very much for your review and comments, we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor. We hope you had an awesome visit to Bangkok "Sukhumvit" vicinity.

Its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest. We are delighted to know you recommend booking directly with us and believe our hotels service as well as the property has met to your expections and you consider it value for money.

We would like to apologize for the inconvenience caused regarding the the pressure of the shower. We have alerted the hotel engineer who is now closely monitorng the water pump so this issue does not persist in the near future. In regards to the hotel bar and minibar , the guest is able to pay at any time during the course of stay as per the guests covenience and not necessaritly at departure only.
However ,Its humbling to know you were appreciative of our rooms and staff who could make your stay more comfortable and memorable as that is what our true aim and motto is ie., pleasing our guests.

We are extremely happy your stay at Hotel Solo has met up with your expectations, your descriptive comments were fun to read. Thank you for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon once again.

To all future guests, kindly book directly via our website (see our current promotions) or contact me directly on my email, its the Best Rate Guaranteed.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Remshalden, Deutschland
1 Bewertung
4 von 5 Sternen Bewertet am 18. Februar 2014

gutes, sauberes Hotel in ruhiger Seitenstrasse.
Personal immer zuvorkommend und freundlich.
Zimmer war geräumig und sauber.
10 Minuten zu Fuß zur SkyTrain.
Gutes Frühstücksbuffett
gute Lage zum relaxen

  • Aufenthalt Februar 2014, Allein/Single
    • 5 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 5 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 4 von 5 Sternen Zimmer
    • 4 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 5 von 5 Sternen Service

Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel

Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 19. Februar 2014
Mit Google übersetzen
Dear Harald171,

Thank you very much for your review and comments, we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor, I notice this is your first review on Tripadvisor, thank you for choosing to write to us first. We hope you had an awesome visit to Bangkok "Sukhumvit" vicinity.

Its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest.

Your comfort is prime focus. I'm glad you took advantage of our shuttle service to the BTS Skytrain tickets. We're currently offering 2 free Skytrain BTS tickets for anyone booking direct with us on our website or emailing me directly.

Thank you for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon once again.

To all future guests, kindly book directly via our website (see our current promotions) or contact me directly on my email, its the Best Rate Guaranteed.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Top-Bewerter
164 Bewertungen 164 Bewertungen
83 Hotelbewertungen
Bewertungen in 98 Städten Bewertungen in 98 Städten
76 "Hilfreich"-<br>Wertungen 76 "Hilfreich"-
Wertungen
5 von 5 Sternen Bewertet am 30. Januar 2014

Wir waren leider nur eine Nacht im Bangkok, auf dem "Heimweg" von Cambodia... wir kamen in Solo um 01 h Nacht... und würden mit einem Upgrade zum Suite im Dachgeschoss positiv überrascht... traumhafte Blick über den Skyline von Bangkok!
Das Personal war sehr freundlich, wir könnten vor dem Abreise am Nachmittag noch duschen und das Pool benutzen, das Frühstück war lecker und spick! Wir werden wieder und gerne in diesem Hotel "absteigen" ;-)

  • Aufenthalt Januar 2014, Paar
    • 5 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 5 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 5 von 5 Sternen Zimmer
    • 5 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 5 von 5 Sternen Service
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 1. Februar 2014
Mit Google übersetzen
Dear Laura M,

Thank you very much for your review and comments, we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor! I see that you've reviewed lots of hotels and restaurants in your Leisure time, its an honour to have a full rating score from you. Thank you.

Its nice to hear that you appreciated our service during your recent stay with us. I'm glad you enjoyed the amenities of Hotel Solo, we deliver 'A Moment of Kindness' to all our guest by making them feel at home. But unfortunately you've only stayed one night with us, we hope your next stay you'll stay for many nights.

Its nice to hear you enjoyed the Solo Suite, this particular room is located at the top of the hotel, forming a unique and original feature of Hotel Solo Sukhumvit 2 at 42 square metres. We certainly offered this free upgrade to you because you've checked in late with us and our other Solo Rooms were full.

I'm so glad to hear you've enjoyed the breakfast. Its quite hard to please everyone from different nationalities and we request everyone to freely email me for any item dishes we lack. We'll try our best to fit them in.

I thank you again for sharing and recommending Hotel Solo to all guests. its a pleasure to welcome you, your family and friends to the Hotel Solo Sukhumvit 2 real soon. To all future guests, kindly book directly via our website or contact me directly on my email for additional discounts, its the Best Rate Guaranteed!

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Mannheim, Deutschland
Senior-Bewerter
13 Bewertungen 13 Bewertungen
6 Hotelbewertungen
Bewertungen in 7 Städten Bewertungen in 7 Städten
9 "Hilfreich"-<br>Wertungen 9 "Hilfreich"-
Wertungen
3 von 5 Sternen Bewertet am 23. Januar 2014

Wir waren nun zum 8-ten Mal im Hotel Solo Gast, können also durchaus bewerten wie sich das Hotel im lauf der Jahre entwichelt hat.
Seid Oktober letzten Jahres ist der Hotelmanager Manoon Yuthanawa nicht mehr für das Hotel Solo tätig.
Das Hotel lebt noch von der Arbeit des Herrn Yuthanawa. Service, Sauberkeit, Freundlichkeit des Personals haben nachgelassen.
Expesswäsche ( 7 Std. ) dauert nun 26 Std. und man muss nachfragen ob eventuell die Wäsche fertig ist.
Die Poolbar, immerhin ein Faktor für die Entscheidung dieses Hotel zu buchen, ist obwohl mit Gästen voll besetzt gegen 17.00 Uhr noch nicht geöffnet und wenn sich die erste Angestellte sehen lässt wird nicht etwa sofort begonnen die Sitzauflagen für die Gäste aufzubauen sondern Gläser gewaschen.... Ergebniss die Gäste haben sich selbst geholfen....
Nach einigen Vorkommnissen haben wir versucht mit dem Management zu reden, da wir wie gesagt immer sehr zufrieden waren..... aber der Hotelmanager war um 10.30 Uhr noch nicht ein mal im Haus. Nach Zusage der Reception unsere Anliegen dem Manager vor zu tragen hofften wir gegen 16.00 Uhr bei unserer Rückkehr auf eine Reaktion.... aber nichts geschah...
Der Hotelmanager saß lässig in "Zivil" hinter der Reception und würdigte uns noch nicht ein mal eines Blickes........
und das obwohl wir in der voran gegangenen Nacht um 02.00 Uhr durch einen Wassereinbruch in unser Zimmer geweckt wurden und mitten in der Nacht in ein anderes Zimmer umziehen "durften".

Sehr zu unserem Bedauern werden wir uns für die Zukunft ein anderes Hotel suchen, leider ist der sehr lasche Führungsstil und die Nachlässigkeit des Managenents bereits in alle Bereiche des Hotels vorgedrungen......

  • Aufenthalt Januar 2014, Paar
    • 3 von 5 Sternen Preis-Leistungs-Verhältnis
    • 4 von 5 Sternen Lage
    • 3 von 5 Sternen Schlafqualität
    • 4 von 5 Sternen Zimmer
    • 4 von 5 Sternen Sauberkeit
    • 3 von 5 Sternen Service
Fanden Sie diese Bewertung hilfreich? Ja
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines TripAdvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
Dalvir N, Guest Relations Manager von Hotel Solo Sukhumvit 2, hat diese Bewertung kommentiert, 28. Januar 2014
Mit Google übersetzen
Dear Totti2004,

Thank you very much for your review and comments, we appreciate that you took the time to write to us on TripAdvisor once again!

Its so nice to hear that you stayed with us once again, considering this was your 8th visit. We thank you very much for that. But we're also sorry to hear that this visit isn't as "Super" as your last review in Jan'13 which was your 6th visit with us. Mr. Manoon Yuthanawa though was a good hotel manager (who's left us more than 14 months ago, not since October'13 which was your last visit with us), our current Hotel Manager Mr. Win is equally as productive. We constantly strive to be better everyday for our guests - making it convenient and easy for everyone. Your review was a shock to us, this is the first time we've received a bad review from a regular guests and we're very hurt but there are also few things we need to clarify with you.

Firstly yourself and your partner being regular guests to us, our front desk supervisor have upgraded your room to a Solo Deluxe despite that you've booked a Solo Superior. That’s the first honour we give you as a VIP level 2.

Secondly, in terms of where the laundry is concerned, please understand if you're to give your laundry before 10am (which is the collection time) you will surely get it within the same day at 5pm, however if you're to give past 10am then you'll only be able to get it the next day at 5pm, hence the 26hours which was brought to you. We paste this little sign next to the laundry bag so all guests are aware of this and I have checked your room this sign is surely there.

Thirdly, yes our rooftop bar opens at 1700 hrs, that’s when the happy hour session begins. I have spoken to our team Cloud 9 regarding what you've observed, their feedback is that they are at the Rooftop Bar - Cloud 9 from 430pm onwards, such as setting up cushion on the chairs, turning music on, cleaning and opening the bar etc. It could be during your stay with us that one day Cloud 9 bar staff may have arrived slightly late to Hotel Solo, which we cannot complain much because of the protesters on the streets causing heaps of traffic especially when these protesters are on their march. Sorry for the inconvenienced caused to and any guests who had to wait on this particular day.

Same issue applies with the Manager arriving late to Hotel Solo because of the traffic which is probably just a day, again its something we can't control as the protesters are on their march and there is so much we can do. But we certainly did address your issue and by no means we were ever to be rude to you or your partner. You are our special guest and on file categorized as VIP level 2, how can we have such ego? Based on so many reviews here on Tripadvisor you'll notice so many complements goes to our team being helpful and kind to our guest. This is our main objective. To give guest an utmost respect is a must and we constantly strive to be better everyday.

Lastly, we're sorry for the water leakage to your room, when you addressed this issue we certainly changed your room even if its 2am. The next day our technician had a look at the issue and fixed it immediately.

If you give us the opportunity to serve you once again, we'll be honored. Kind request though please do not put our team down and praise the old manager alone, alot of work has been put forward to make Hotel Solo better everyday. Last year we were ranked #146 on Tripadvisor, today we're ranked #79 because of the effort of our team to constantly strive to give the better hospitality to our guests daily.

Kind Regards

Dalvir Narula
Guest Relations
info@solosukhumvit.com
reservations@solosukhumvit.com
Antwort als unangemessen melden
Diese Antwort ist die subjektive Meinung des Managementmitarbeiters und nicht die von TripAdvisor LLC
Vielleicht gefallen Ihnen auch diese Hotels …
tt/mm/jjjj tt/mm/jjjj
Preis für Ihren Aufenthalt

Sie waren bereits im Hotel Solo Sukhumvit 2? Teilen Sie Ihre Erfahrungen!

Bewertung schreiben Fotos hinzufügen

Weitere Informationen über Hotel Solo Sukhumvit 2

Anschrift: 67, Sukhumvit Soi 2 | KlongToey, Bangkok 10110, Thailand
Telefonnummer:
Lage: Thailand > Bangkok
Ausstattung:
Bar/Lounge Getränkeauswahl Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN) Kostenloses Parken Restaurant Zimmerservice Shuttlebus-Service Suiten Swimmingpool Rollstuhlgerechter Zugang
Hotelstil:
Nr. 73 von 775 Hotels in Bangkok
Preisspanne pro Nacht: 50 € - 109 €
Hotelklassifizierung:4 Stern(e) — Hotel Solo Sukhumvit 2 4*
Anzahl der Zimmer: 42
Reservierungsoptionen:
TripAdvisor ist stolz, Booking.com, Expedia, Low Cost Holidays, Despegar.com, Agoda, Hotels.com, ebookers.de, Odigeo, ab-in-den-urlaub, Otel, Odigeo und TripOnline SA als Partner zu haben. Sie können Reservierungen bei Hotel Solo Sukhumvit 2 daher unbesorgt durchführen. Wir helfen Millionen von Reisenden jeden Monat dabei, das perfekte Hotel sowohl für Urlaubs- als auch für Geschäftsreisen zu finden – immer mit den besten Rabatten und Aktionsangeboten.

Inhaber: Wie lautet Ihre Version der Geschichte?

Wenn Sie Hotel Solo Sukhumvit 2 besitzen oder verwalten, registrieren Sie sich jetzt für kostenlose Tools, um Ihren Eintrag zu erweitern, die Besucher zu neuen Bewertungen zu motivieren und Bewertern zu antworten.